Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-12-18, 21:22
  #37
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Är väl inte jättekonstigt om han inte vill svara på fåniga ryktesspridningar. Hade jag varit kändis hade jag inte heller velat veta vad som stod om mig i en skvallertråd. Av rent egoistiska skäl så tyckte jag dock att det var tråkigt. Har skrattat högt åt tidigare episoders "Flashback frågar".

Vad för slags frågor har tidigare gäster, t ex Jan Guillou, fått svara på? Skulle vara kul om Claes Elfsberg fick några frågor från Flashback
Citera
2017-12-19, 00:36
  #38
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Vad för slags frågor har tidigare gäster, t ex Jan Guillou, fått svara på? Skulle vara kul om Claes Elfsberg fick några frågor från Flashback

Han väljer mest ut "tramsiga" men roligt formulerade inlägg av typen "Någon som vet hur jävla kort dvärgen Jan Guillou egentligen är". Aldrig några känsliga inlägg som skulle kunna ha bäring, men underhållande är det.
Haha, ja från CE-tråden finns det ju en hel del, eh...smaskigt skvaller.
Citera
2017-12-30, 13:03
  #39
Medlem
xavi8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Vad får dig att tro att han skulle vara orolig för något?

Han har ju rätt i att det skrivs en massa skit i forumen och mycket som skrivs är ju inte ens värt att besvara.

Man behöver inte vara rymdingenjör för att förstå att mycket av det som står i skvallertrådarna är sant, bara man sorterar bort bruset. #MeeToo har väl på all önskvärdhet visat detta. På Flashback får man reda på vem det är mycket tidigare än MSM skriver ut det.

Om det nu är något sjukt som skrivits på Flashback, som är en ren lögn, hur svårt är det då att säga att det faktiskt inte är sant?

Det florerar ju en massa rykten utanför Flashback om diverse kändisar. Dessa rykten tar sig givetvis in på Flashback, vad annars? Det krävs väl inte alltför stor ansträngning att säga att ryktet är ett påhitt. Problemet är väl att det på Flashback finns människor som undersöker om det man säger verkligen är sant. Sådant är otrevligt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback