Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-12-17, 04:20
  #49
Medlem
Tycker det är helt otroligt hur verklighetsförnekande många är när det kommer till detta ämnet.. Någon moderator skriver ovan att det är prepubertalt av män att vara stolta över sin penis. Wtf? Jag är stolt över min penis och du kan göra vad du vill med den informationen. Som om du vore något facit.

Det är som man kollektivt vill svartmåla mannens sexualitet samtidigt som kvinnor i kör påstår att penisar och oattraktiva och de aldrig någonsin har uppskattat en penisbild. Givetvis är det inte en bra ide att skicka iväg random dickpicks till folk. Den som tror det är ute och cyklar.

Men komigen, wtf? Att det skulle vara 0.0000000001% av tjejer som skulle kunna uppskatta en dickpick av en person de dejtar och kåtsnackar lite med.. Troligt?

Har med tjejer som jag dejtat och porr messat med utbytt sexiga bilder, däräven dick picks. Ibland på förfrågan av tjejen, ibland när jag känt av själv att det passat(vilket det även gjort.). Det har inte blivit mindre sexuellt därefter kan jag ju intyga.. Är det fel på alla dessa kvinnor? Skall ni kanske ha deras nummer så ni kan berätta för dem hur dom har internaliserat patriarkalt förtryck och måste börja hata allt som har med manlig sexualitet att göra? Har dom missat feminazi memot kanske?

Skärp er för helvete!
Citera
2017-12-17, 04:34
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Kongressledamöter och de mest ansedda inom Hollygood och nyhetsmedia fotograferar sina egna könsorgan och emailar dessa bilder till dem som de "uppvaktar" men som i just uppvaktade fall framställer sig själva som offer för sexuell kränkning.

Varför gör män så?

Jag är inte oskyldig till missförstånd när det gäller sex. Men tanken på att någon hona skulle vara intresserad av att titta på ett foto av min penis har aldrig förekommit för mig. Även utan att ha ett uppdrag som bygger på en bred majoritets förtroende, så skulle jag inte skicka ett penisfoto till min egen fru en gång, än mindre till någon ny partner jag skulle vilja uppvakta. Vad är det som saknas i min förståelse och i deras tankeprocess dära?

Jag skulle själv inte alls vara intresserad av ett fittfoto. Jag vill använda fittor, inte titta på bilder av dem. Om min chef skickade ett fittfoto till mig så skulle jag också överväga att polisanmäla det. Kommer det här kanske att sprida sig så att vi män kommer att trakasseras av fittfoton nu?

Soran Ismael gjorde det men ingenting har hänt. Han har fortsätt med det.
Citera
2017-12-17, 12:39
  #51
Medlem
psaks avatar
Förmodligen kombination av högt självförtroende, dumhet och att kuken tänker för högt (den vill nu även visa sig ) Tänk själv hur det känns när kåtheten stormar in, man vill "göra något"
Citera
2017-12-17, 14:52
  #52
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEfterklok
Jag har blivit ombedd att skicka bild på min pitt några gånger och då har jag gjort det. Man får musbilder tillbaka. Det kan vara roligt

Inga horor.

Vilka kvalitetstjejer!! Du har ju inte en aning om det är deras musar. Det kan ju vara screen shots.
Citera
2017-12-17, 15:26
  #53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Vilka kvalitetstjejer!! Du har ju inte en aning om det är deras musar. Det kan ju vara screen shots.
Jo det syndes att det var dom.
Citera
2017-12-17, 16:44
  #54
Medlem
Om du blir ombedd av en kvinna att skicka en kukbild (obs om du tjatar som en obstinat unge tills hon ger efter är inte att likställa med att bli ombedd) är samma sak sak som att en kvinna du umgås med ber att få se kuken för att hon går igång på det. Personligen förstår jag inte överhuvudtaget varför man skickar kukbilder men ingen tar skada av det och båda parter är troligtvis nöjda med arrangemanget.

Om du utan att bli ombedd skickar kukbilder till kvinnor så är det samma sak som att du är ett äckel i regnrock som går i parken och blottar dig för fruntimmer. Du är helt enkelt en blottare som går igång på att visa kuken för kvinnor som inte vill se den. Ditt användande av mobil är bara en uppgraderad variant av blottning. Du är ett perverst äckel och det är sexuellt ofredande, att det har blivit ”en grej” som blivit lättare med modern teknik gör det inte mindre fel. Det sociala stigmat som blottarjävlarna i skodsdungen fått erfara borde drabba de nya virtuella kukbildsblottarna också. Att äcklet har en mobiltelefon gör honom inte mindre äcklig det gör honom bara mera feg eftersom blottaren gömmer sig bakom en mobiltelefon och inte har mod nog att dingla kuken framför kvinnor i verkligheten.

Det är så jag ser saken.
Citera
2017-12-17, 17:54
  #55
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erica1988
jag har fått mycket dickpicks och även filmer där männen runkat loss och sprutat.

jag visste inte va jag skulle göra med infon lixom???? jag skicka inget tillbaka såklart.

ibland visar jag mina kompisar så sitter vi och skrattar åt mannen som skickat. både för han har liten och ful kuk och för hur korkad han är som skickar bild på sig som ingen bett om.

bara sluta, det är patetiskt.

Är dickpics erigerade?
Hur är en fin kuk?
Citera
2017-12-17, 18:06
  #56
Medlem
Freebops avatar
Jag har inte heller fattat varför vissa killar gör så. Jag pratar hellre med tjejen jag är intresserad av än att skicka nakenbilder. Kalla mig gammalmodig men jag gillar faktiskt att prata med de tjejer jag fattar tycke för, helst face 2 face än via sociala medier.
Citera
2018-01-01, 03:33
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Din mamma är en kvinna! Skicka en vild bild på staken till henne.
Så fattar du varför det e opassande.
Om inte, testa mormor!


Har man ingen humor kanske man inte ska vara på Flashback
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback