Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-16, 12:46
  #937
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Man ska läsa på så man är säker då man tar droger, speciellt nya droger. Det har jag absolut inte gjort, speciellt inte om centralstimulantia droger.

Fick lära mig den hårda vägen. Dumt då det kostar skattepengar.
Nu vet jag bättre, lite sent. Men bättre i framtiden.


Jo, visst är det att föredra om man vill hålla sig i livet ett tag till. Men hur Rock n' Roll är det egentligen att säga "Jag måste bara läsa vad WHO säger om det" när man blir erbjuden en ny spännande substans...
Citera
2018-04-17, 15:11
  #938
Medlem
emretss avatar
Denna va nice i pipa faktiskt, meth pipa då så man kan vicka på den så oljan rinner och inte är på samma ställe o bränns
Citera
2018-04-18, 02:46
  #939
Medlem
emretss avatar
Är denna värd att iva ? Har verktyg o så
Citera
2018-04-18, 02:49
  #940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emrets
Är denna värd att iva ? Har verktyg o så

gillade du pipa är den nog bra iv också
Citera
2018-04-18, 03:37
  #941
Medlem
emretss avatar
Gillar att jaga drake mest det slår allt med bor kollektivt så mycket mycket smidigare att ladda pipan o ner med den i fickan än att hålla på o prassla me folie o knasa
Citera
2018-04-18, 03:44
  #942
Medlem
emretss avatar
Har en liten noja tror jag vet inte om de är så eller inte men tycker jag hör natt personal lurar vid min dörr o är redo o hoppa in när ja klickar me tändarn, hör han ibland i rummet bredvid luta dig ut från fönstret o spanar in i mitt rum, hör dom gå och viska o skit
Citera
2018-04-18, 03:52
  #943
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emrets
Har en liten noja tror jag vet inte om de är så eller inte men tycker jag hör natt personal lurar vid min dörr o är redo o hoppa in när ja klickar me tändarn, hör han ibland i rummet bredvid luta dig ut från fönstret o spanar in i mitt rum, hör dom gå och viska o skit

Hur länge har du varit i gång och vilka mängder har du fått i dig?

Nu vet jag inte hur det ser ut där du bor och jag vet därigenom inte heller vilka som eventuellt skulle kunna tänkas hänga vid din dörr. Men om du har använt en större mängd över en längre tid (kan räcka med ett par timmar, och särskilt om du har sovit och ätit dåligt) så är det säkert inget annat än inbillningar.

Se till att få i dig lite enkel föda (frukt, yoghurt eller liknande), sluta återdosera och försök att komma i säng. Ät någon bensodiazepin om du har någon eller drick en mindre mängd alkohol.

Var försiktig!
Citera
2018-04-18, 03:57
  #944
Medlem
emretss avatar
Har flualpra faktiskt med är rätt säker på att dom kommer pinka mig imorgon, finns bara ett sätt o få reda på om de är riktigt eller inbillning. Testa o rök o se vafan som händer
Citera
2018-04-18, 04:02
  #945
Medlem
emretss avatar
Är denna bra i vape eller ? Hört att de funkar men blir de feta bloss? Hur mycket ska man ha i typ ?
Citera
2018-04-18, 04:02
  #946
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emrets
Har flualpra faktiskt med är rätt säker på att dom kommer pinka mig imorgon, finns bara ett sätt o få reda på om de är riktigt eller inbillning. Testa o rök o se vafan som händer

Haha, det är ett sätt för att finna sanningen!

Men var försiktig som sagt. Det kan gå illa om man är ovarsam.

Är du inte rädd för att de eventuellt ska kunna se 3F-PVP också? Eller du kanske vet att de inte har stickor som kan detektera den här typen av substanser?
Citera
2018-04-18, 06:56
  #947
Medlem
emretss avatar
Nej fan de e lugnt, de jag e nojig över ät lukten
Fick lov o skura golvet me klorin för o maskera den
Citera
2018-04-19, 21:01
  #948
Medlem
Nkpgisits avatar
Någon som har testat denna sen ta en dos subutex efter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback