Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-10, 11:10
  #1249
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berZelius84
Får ta och testa det igen. Körde en RP på 100mg för ett tag sen men det gick sisådär. Får kanske dubbla dosen också.

Vilken batch sitter du på, den nya lite mer mjöliga till konsistensen?
Känns som att den kräver mycket större dos än den innan.

Det ligger nog mycket i det du säger.
Sälv saknar jag 3-MMC, det var grejjer det!

Fridens

Jag har inte ens öppnat de blåsvarta påsarna som Asken skickade ut i och tittat på pulverkonsistensen än. Ett gram beställdes i april och ett halvt gram i maj någon gång, om jag inte minns helt fel - sedan dess har den här drogen fått ligga och vila på grund av att jag dels har använt andra substanser i stället, dels för att jag helt enkelt inte har haft något riktigt sug efter att testa den. Men inom kort kommer jag att göra det, bara för sakens skull. Ogillar jag substansen redan under den första kvällen kommer hela mängden att hällas ut, för av mångas utlåtande blir det ju dessvärre inte bättre av att fylla på, utan snarare blir effekterna bara allt sämre.

Dessvärre har jag inte mitt droglager på den plats jag befinner mig på i skrivande stund, utan det ligger i tryggt förvar flertalet mil bort. Men nästa gång jag är tillbaka där jag förvarar mina substanser ska jag titta på pulvret från respektive påse och se hurdant det ser ut.

Märkligt att 100 milligram i rektal dos inte gav mer. Tidigare talades det ju om ett doseringsintervall om fem till femton milligram för att bli uppenbart påverkad. Riktigt lustigt att så pass höga doser som du använder dig av nu inte ger nämnvärd effekt.

Hur länge har du haft uppehåll sedan sist du var i gång på 3F-PVP eller dylika substanser? Med undantag för dessa två dygn då.
Citera
2018-06-13, 23:24
  #1250
Medlem
exisyphuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Börjar bli redigt misstänksam på askens nyare katinoner. Finns aldrig någon info någonstans på nätet och de är de enda som säljer produkterna. Testade neih och 4f-pihp och de var rätt "smutsiga"... Förmodligen så står någon som är en hyffsad amatör o kokar ihop skiten och vi blir de första försökskaninerna. Känns farligare än vanligt att punda på dessa rc drogerna...

Ursäktar att jag citerar efter ett halvår. Jo NEIH var riktigt svagt. Krävdes fan hästmängder för att dretet skulle ha någon som helst märkbar effekt, och när sagda effekt trädde i kraft var den obetydlig. Beställde den tsm med denna 3F-PVP från A***os innan de gick i graven. Sistnämnda var ju mer potent men jag skulle ärligt talat avråda från att slänga över ett halvt lakan för de bägge. Lovade mig att ge f-n i RC hädanefter när jag näsat slut på dem. Effekt? Flummig-fast-inte-hög, knappast produktiv (den minsta lina för mycket ledde till ett dåsigt couch-lock) – men de första dagarna (3) var effekten att jag blev prat- & skrivglad, driftig och viktlös. Sov dock ej på 68 timmar. De senare två-tre dagarna var det bara en återställare som inte gav NÅGON effekt förutom att tillfredsställa min klåfingrighet. 4/10 för denna och 4/100 för NEIH tkr jag.

Men nu till grejen: tror du att rci***k** och k***as**** kommer gå samma öde till mötes? Trippen net hade grejer jag bjöds på ’15 — så trodde jag i min enfald att standarden för RC var.

Allt gott
Citera
2018-06-13, 23:32
  #1251
Medlem
exisyphuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exisyphus
Men nu till grejen: tror du att rci***k** och k***as**** kommer gå samma öde till mötes? Trippen net hade grejer jag bjöds på ’15 — så trodde jag i min enfald att standarden för RC var.

Alltså, förtydligande: att de inom en snar framtid också kränger o-potent skit.

Skumt föregående inlägg av mig öht, hahahaha.
Citera
2018-06-14, 13:45
  #1252
Medlem
ZOG77s avatar
Som någon skrev att hen tyckte asken gjort ett mycket bra jobb,så kan man undra på vilket sätt hen menar. Låter ju som nåt beställningsjobb. ? Ursäkta min dåliga svenska grammatik.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Hittade denna 3f-alpha pvp på nån kina blogg där la ut videoklipp och sen till någon beställnings sida. Var inte ask ensam om denna?
En sak fick min reaktion. Någon sa att det går ju lagligt skylla på o komma undan som säljare med att hen inte är berättigad att hantera substansen..någonting sådant. De pratade om en person som tydligen köpt denna substans men har inte rätt att inneha eller hantera den. Det krävs tillstånd,inte bara för bilmekaniker eller konstnär som målar tavlor.

Så min fråga är om någon/några vet något om ett sådant här fall och som kan förtälja?
Väldigt bra jobbat kanske man kan säga..eller något..? Hoppas personen det drabbar sitter på spader ess säger jag bara!! ☠
Citera
2018-06-14, 21:19
  #1253
Medlem
vafan tog en lina på 20mg och jag är paranoid som in i helvete! tryckt i mig 3 kartor 100mg quentapine i hopp om att dämpa nojjan.. varenda liten sak som hörs får jag panik. snöar in mig som fan vid fönstrena å tror någon ska komma å klippa mig.. vilket jag har folk som vill just det..

p.s börjat hallucinera. saker och ting rör på sig
__________________
Senast redigerad av Testostaroni 2018-06-14 kl. 21:39.
Citera
2018-06-15, 08:27
  #1254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
vafan tog en lina på 20mg och jag är paranoid som in i helvete! tryckt i mig 3 kartor 100mg quentapine i hopp om att dämpa nojjan.. varenda liten sak som hörs får jag panik. snöar in mig som fan vid fönstrena å tror någon ska komma å klippa mig.. vilket jag har folk som vill just det..

p.s börjat hallucinera. saker och ting rör på sig

Inlägg som dessa får mig att komma ihåg varför jag hatar centralstimulanter i pv form
Citera
2018-06-15, 09:27
  #1255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Inlägg som dessa får mig att komma ihåg varför jag hatar centralstimulanter i pv form

forskning som denna substansen
Citera
2018-06-15, 16:10
  #1256
Medlem
Har alla kört slut på den här sedan asken slog igen eller? Vad tycker ni om den senaste batchen som skickades ut? Den som är mer mjölig i konsistensen...
Har idag fått i mig ca 80 mg fördelat på några timmar och visst är det krut i grejerna, men sitter i lite kort för att sedan gå över i en lite obehaglig känsla. (har noll tolerans)
Finns det chans att man kan sova 5-6 timmar efter sista intag? har endast hjälp av alkohol och cb
Citera
2018-06-15, 19:21
  #1257
Medlem
Jag är provade den där i höstas och det bästa var just att jag kunde sova varje natt och att avtändningen inte existerade knappt - man har inte svårt för att äta och dricka heller...

Däremot sitter den inte i så länge och tar man för mycket blir man lite skakig men det går ju över fort..

Du kan sova om du tar sista dosen nu och lägger dig 23 skulle jag tro..

Ha det bra gott folk och glöm aldrig att kunskap är makt - läs på innan ni trycker i er drogerna! Det kan vara skillnaden mellan att leva och dö..
Citera
2018-06-16, 19:58
  #1258
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganjalover2047
Jag är provade den där i höstas och det bästa var just att jag kunde sova varje natt och att avtändningen inte existerade knappt - man har inte svårt för att äta och dricka heller...

Däremot sitter den inte i så länge och tar man för mycket blir man lite skakig men det går ju över fort..

Du kan sova om du tar sista dosen nu och lägger dig 23 skulle jag tro..

Ha det bra gott folk och glöm aldrig att kunskap är makt - läs på innan ni trycker i er drogerna! Det kan vara skillnaden mellan att leva och dö..

Provade i höstas? Den har aldrig varit tillgänglig på en höst,våras?
Citera
2018-06-26, 10:33
  #1259
Moderator
Morfar-52s avatar
Denna substans är nu klassad som hälsofarlig. Säljare får därmed inte diskuteras i tråden, tänk på regel 1.01./mod
Citera
2018-06-29, 00:30
  #1260
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
+1 , haha håller med där haha,han borde ha kört dom doserna,


Gjorde såklart ett sk. Allergitest på 20mg först.

Tack för tipsen annars dudes

Cheers
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback