Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 08:45
  #1
Medlem
Tjenare!

Jag är en sån där människa som har betat av hundratals anteckningsböcker, mötesblock, kalendrar och alla andra analoga klassiker som florerar på kontor. Minns saker på ett helt annat vis genom mitt nästan maniska antecknande.

För något år sedan fick jag en lite roligare penna än de generiska BIC-pinnarna och blyertspennorna med verksamhetsloggan på. En dag blev man överraskad med en strålande vacker, bastant Balmain Paris-doning av det lite ovanligare slaget.. Men säg det som varar för evigt och nu är det dags att fylla på skönheten.. Tror ni att jag kan ta med mig pennan etc till någon ev butik (gärna med lite utbud!) som kan hjälpa en hjälplöst oteknisk själ som mig?

I ren slentrian provade jag Akademibokhandeln som har en stor sektion dedikerad åt just pennor på väg hem nån kväll, men där kunde de inte hjälpa mig enligt han som jobbade med dem.

Fick även pennan som en gåva från en anhörig med allt vad det innebär - den är skräddarsydd så att säga och att köpa en ny istället vill jag inte göra liksom.

Jag bor i Stockholm - fan, hjälp en skrivande medmänniska!!

EDIT: Sorry om tråden hamnade i helt fel forum-del.
Citera
2017-12-15, 09:59
  #2
Avstängd
Sherberts avatar
Testa NK Papper (nedre planet), de har hjalpt mig med min Mont Blanc ett antal ganger, skulle de inte kunna hjalpa Dig, sa kanske de kan leda Dig i ratt riktning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback