Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 06:16
  #1
Medlem
symg5js avatar
(Förbered er på löjlig tonårskärlek fjanterier)

Jag vet att detta kanske är omöjligt för er att svara på till 100% men jag vill gärna höra vad ni tycker. Då det känns som ett mysterium varje gång jag träffar henne.

Jo, jag har träffat en tjej som är 3 år yngre än mig(Hon är 15) och jag älskar henne verkligen. Jag vet inte vad det är som gör att jag älskar henne så mycket. Jag är på riktigt helt galen i henne.. Jag är FÖR galen i henne, då hon trots allt är 15 och mest högsta sannolikhet kommer glömma av mig när hon blir äldre, men men. Jag vill endå prova ha något..

Men jag vet inte vad som är med henne, hon har bettett sig konstigt dom senaste dagarna här. Detta är en tjej som har varit med om mycket.. När hon va 13 sålde hon sig själv flera gånger i veckan, hon var beroende av bensodiazepiner och andra droger, Hon kommer ihåg att hon har blivit våldtagen minst 3 gånger men misstänker mer...

Det är just därför jag har fallit för henne så mycket tror jag. Jag vill hjälpa henne komma in på rätt bana i livet igen... Och nu I November så kom hon ut från något behandlingshem, Vi träffades första gången för typ 3 år sen, men nu först började vi få kontakt. Hennes föräldrar gillar mig då dom vet att jag är typ den enda i hennes kompiskrets som inte vill uttnyttja henne... Dom vill att vi ska vara med varandra...

Och vi har varit med varann typ varje dag efter hennes skola i typ 1 och halv månad nu. Jag har blivit förälskad i henne och vi båda sa att vi älskade varandra, så jag frågade om hon ville vara tillsamans med mig, och hon svarade ja.

Men mitt problem är.. jag vet inte om hon bara vill vara vänner eller tillsamans... Hon visar både att hon gillar mig, men endå inte. Men jag tänker göra ett lista vad mitt problem är med henne så får ni bedöma vad som händer...
+ = Hon gillar mig
- = Hon gillar mig inte

+Hon ringer och skriver ofta.
+Hon vill träffas väldigt ofta, och vara med mig sålänge hon kan.
+Hon lägger upp bilder/inlägg att hon älskar mig. T ex, Vi håller händer och där det står King/Queen på våra händer...
+Hon gillar när jag håller om henne.
+Hon kan vara osminkad när hon är med mig
+Hon blir avundsjuk när jag pratar med andra tjejer.
+Hon vill inte ta emot pengar/andra saker, för att hon inte vill "uttnyttja mig"...

-Hon vill inte pussas, kyssas. Hon har kanske kysst mig 2 gånger... Hon ryker undan när jag försöker kyssa henne, och hon svarade på det med att säga "Jag vill kyssa dig men, vill inte fastna för dig för mycket, då alla killar jag varit med tidigare har bara uttnyttjat mig och lämnat mig"...

-Hon gillar att retas när det kommer till sex, hon säger att jag ska ta på henne, men jag får endast ta med kläder över, och att en gång skulle jag blunda och då tog hon min hand och smekte sig själv, men jag fick inte göra något.... Sen så sa hon "Jag älskar att reta dig". Man ser på henne att hon njuter när jag vill ta på henne men får inte. Hon bara ler och tittar på mig.

-Hon gjorde slut engång, för ingen anledning alls. Hon sa från ingenstans "Vi båda vet att de inte kommer funka med oss, kontakta aldrig mig igen." Men hon ringde tillbaks 2 timmar senare gråtandes och bad om ursäkt och sa att hon ångrade det. Sen dagen efter va det som att inget hade hänt.


Vad tror ni?? Har hört på rykten att hon är VÄLDIGT bra på att fejka känslor för någon... "Hon är expert på att leka med dina känslor" har jag hört om henne... Och det känns ju inte så bra... Jag har en liten magkänsla att hon bara leker med mig. Annars hade hon velat kyssa mig, och då hade hon inte retat mig med dedär med sex.. Men endå så är det för många + för att tro att de handlar bara om vänner.... Jag får psykos av detta..
__________________
Senast redigerad av symg5j 2017-12-15 kl. 06:24.
Citera
2017-12-15, 06:24
  #2
Medlem
Lämna flickan i fred.

Hon behöver tid att läka sina upplevelser och få utvecklas normalt.

Du är ute på farlig mark.
Citera
2017-12-15, 06:26
  #3
Medlem
symg5js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Lämna flickan i fred.

Hon behöver tid att läka sina upplevelser och få utvecklas normalt.

Du är ute på farlig mark.

Hennes föräldrar har suttit en enorm press på mig att jag ska vara med henne. Jag är tydligen den enda som gör henne glad riktigt, och håller henne borta från narkotika...

"Ute på farlig mark" ?? Vad menar du med det? Jag vill hjälpa henne. Jag vill få henne läka från hennes upplevelser...
__________________
Senast redigerad av symg5j 2017-12-15 kl. 06:29.
Citera
2017-12-15, 07:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symg5j
Hennes föräldrar har suttit en enorm press på mig att jag ska vara med henne. Jag är tydligen den enda som gör henne glad riktigt, och håller henne borta från narkotika...

"Ute på farlig mark" ?? Vad menar du med det? Jag vill hjälpa henne. Jag vill få henne läka från hennes upplevelser...


"Jag vill hjälpa henne. Jag vill få henne läka från hennes upplevelser" ??? BS,du vill ligga.
Citera
2017-12-15, 07:17
  #5
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symg5j
(Förbered er på löjlig tonårskärlek fjanterier)

Jag vet att detta kanske är omöjligt för er att svara på till 100% men jag vill gärna höra vad ni tycker. Då det känns som ett mysterium varje gång jag träffar henne.

Jo, jag har träffat en tjej som är 3 år yngre än mig(Hon är 15) och jag älskar henne verkligen. Jag vet inte vad det är som gör att jag älskar henne så mycket. Jag är på riktigt helt galen i henne.. Jag är FÖR galen i henne, då hon trots allt är 15 och mest högsta sannolikhet kommer glömma av mig när hon blir äldre, men men. Jag vill endå prova ha något..

Men jag vet inte vad som är med henne, hon har bettett sig konstigt dom senaste dagarna här. Detta är en tjej som har varit med om mycket.. När hon va 13 sålde hon sig själv flera gånger i veckan, hon var beroende av bensodiazepiner och andra droger, Hon kommer ihåg att hon har blivit våldtagen minst 3 gånger men misstänker mer...

Det är just därför jag har fallit för henne så mycket tror jag. Jag vill hjälpa henne komma in på rätt bana i livet igen... Och nu I November så kom hon ut från något behandlingshem, Vi träffades första gången för typ 3 år sen, men nu först började vi få kontakt. Hennes föräldrar gillar mig då dom vet att jag är typ den enda i hennes kompiskrets som inte vill uttnyttja henne... Dom vill att vi ska vara med varandra...

Och vi har varit med varann typ varje dag efter hennes skola i typ 1 och halv månad nu. Jag har blivit förälskad i henne och vi båda sa att vi älskade varandra, så jag frågade om hon ville vara tillsamans med mig, och hon svarade ja.

Men mitt problem är.. jag vet inte om hon bara vill vara vänner eller tillsamans... Hon visar både att hon gillar mig, men endå inte. Men jag tänker göra ett lista vad mitt problem är med henne så får ni bedöma vad som händer...
+ = Hon gillar mig
- = Hon gillar mig inte

+Hon ringer och skriver ofta.
+Hon vill träffas väldigt ofta, och vara med mig sålänge hon kan.
+Hon lägger upp bilder/inlägg att hon älskar mig. T ex, Vi håller händer och där det står King/Queen på våra händer...
+Hon gillar när jag håller om henne.
+Hon kan vara osminkad när hon är med mig
+Hon blir avundsjuk när jag pratar med andra tjejer.
+Hon vill inte ta emot pengar/andra saker, för att hon inte vill "uttnyttja mig"...

-Hon vill inte pussas, kyssas. Hon har kanske kysst mig 2 gånger... Hon ryker undan när jag försöker kyssa henne, och hon svarade på det med att säga "Jag vill kyssa dig men, vill inte fastna för dig för mycket, då alla killar jag varit med tidigare har bara uttnyttjat mig och lämnat mig"...

-Hon gillar att retas när det kommer till sex, hon säger att jag ska ta på henne, men jag får endast ta med kläder över, och att en gång skulle jag blunda och då tog hon min hand och smekte sig själv, men jag fick inte göra något.... Sen så sa hon "Jag älskar att reta dig". Man ser på henne att hon njuter när jag vill ta på henne men får inte. Hon bara ler och tittar på mig.

-Hon gjorde slut engång, för ingen anledning alls. Hon sa från ingenstans "Vi båda vet att de inte kommer funka med oss, kontakta aldrig mig igen." Men hon ringde tillbaks 2 timmar senare gråtandes och bad om ursäkt och sa att hon ångrade det. Sen dagen efter va det som att inget hade hänt.


Vad tror ni?? Har hört på rykten att hon är VÄLDIGT bra på att fejka känslor för någon... "Hon är expert på att leka med dina känslor" har jag hört om henne... Och det känns ju inte så bra... Jag har en liten magkänsla att hon bara leker med mig. Annars hade hon velat kyssa mig, och då hade hon inte retat mig med dedär med sex.. Men endå så är det för många + för att tro att de handlar bara om vänner.... Jag får psykos av detta..

Om frågeställningen var huruvida hon vill ha dig är svaret ett solklart ja. Att hon inte vill kyssas ska du inte tolka som ointresse när hon på så många andra sätt visat sitt intresse. Det är jättevanligt att tjejer tycker kyssar är obehagligt. Det kan ha berott på att de har kysst nån tidigare som haft dålig andedräkt eller så. Kan du inte visa din kärlek på andra sätt?
Dessutom ger hon ju en förklaring till varför hon inte vill kyssas. Inget tyder på att den förklaringen inte är sann.
Att vilja retas är heller inget som tyder på ointresse. Frustrerande dock förstår jag. Men hon kanske bara vill bygga upp ett intresse? Dessutom verkar ju hon ha fantasi och veta vad hon vill, vilket är positivt.

Så den där gången när hon gjorde slut, vad berodde det på? Var det nåt med att hon inte tyckte att hon förtjänade dig eller så? Eller kunde det ha varit så att hon var med någon elak kille, kanske nån av hennes tidigare drogbekanta, som tvingade henne göra så? Det var konstigt men med tanke på att hon grät sedan så vill hon ju bevisligen ha dig!

RYKTEN ska du inte lyssna på. Att hon fejkar känslor verkar inte alls stämma baserat på det du berättar. Visa henne att du är lojal med henne genom att berätta om ryktet och vem som sa det, så kanske hon kan ge dig en förklaring till hur det ryktet kan ha uppkommit och vem som sprider det och varför.

Så ingen av de punkter du frågar om hissar en varningsflagg. Det verkar vara en jättekul tjej som jag själv hade varit intresserad av.
MEN!
Det faktum att hon använt knark och suttit på behandlingshem ska du ta som en enorm varningsflagga! De flesta som levt så blir aldrig fria från den livsstilen. Låter som borderline kan vara aktuellt. Läs gärna på om den diagnosen så du ser varningsflaggor ifall det är så.
Det KAN vara så att hon är extremt uppmärksamhetssökande (histroniker). Det du då måste tänka på är att bara ge henne uppmärksamhet när hon gör positiva saker. Många tjejer kan göra negativa saker bara för att få uppmärksamhet, t.ex. utsätta sig själv för fara, ta återfall med droger eller ta sig till miljöer där hon kan bli utsatt för våldtäkt etc, eller att skära sig själv. OM MÖJLIGT, ge henne aldrig uppmärksamhet när hon gör dåliga saker. Gråt inte och tyck inte synd om henne om hon skär sig själv och du måste köra henne till akuten för att sy ihop henne. Stäng bara av känslorna och förklara varför. Ge henne istället JÄTTEMYCKET uppmärksamhet (kärlek) så fort hon gör vanliga snälla bra saker för det behöver hon för att friskna till från de problem hon har haft. Tro mig, jag har stor erfarenhet av den här tjejtypen.
Citera
2017-12-15, 08:26
  #6
Medlem
Hennes föräldrar gillar du eftersom du är den enda som inte utnyttjar henne? Ändå vill du komma innanför hennes byxor? Än mer har du en antydan och känslor att hon på något sätt är skyldig dig något, sex kanske?
I det undermedvetna vet du att hon av fri vilja knullar till höger och vänster, men inte med dig.
Detta kommer resultera i kvinnohat.

Jag äcklas så otroligt jävla mycket över såna "snälla killar, kompisar, axel o gråta ut på" som i slutändan hoppas få lite fitta. Är du en bra kompis nu tycker du?
Citera
2017-12-15, 10:08
  #7
Medlem
SavageBreakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Hennes föräldrar gillar du eftersom du är den enda som inte utnyttjar henne? Ändå vill du komma innanför hennes byxor? Än mer har du en antydan och känslor att hon på något sätt är skyldig dig något, sex kanske?
I det undermedvetna vet du att hon av fri vilja knullar till höger och vänster, men inte med dig.
Detta kommer resultera i kvinnohat.

Jag äcklas så otroligt jävla mycket över såna "snälla killar, kompisar, axel o gråta ut på" som i slutändan hoppas få lite fitta. Är du en bra kompis nu tycker du?


Är du helt jävla blåst? Har du läst hur TS inleder tråden? Han är ju KÄR?? Tror knappast att han bara vill ligga med den här tjejen. Börja med att läsa inlägget från början innan du börjar snacka om massa skit du inte har en aning om, dvs i denna situation.

TS, Hon är så pass skadad från hennes förflutna att hon förmodligen har extremt svårt att gå till den nivån där det kommer till fysisk beröring. Ge det tid och visa henne kärlek. Men Du ska absolut inte låta hennes föräldrar lägga press på dig. Du ska ENBART vara med den här tjejen så länge du känner att du har känslor och vill hennes bästa. Allt annat löser sig med tiden, men för guds skull. Om du märker att det bara blir destruktivt och att hennes föräldrar pressar dig, DÅ borde du överväga att släppa taget.
Citera
2017-12-16, 01:42
  #8
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Hennes föräldrar gillar du eftersom du är den enda som inte utnyttjar henne? Ändå vill du komma innanför hennes byxor? Än mer har du en antydan och känslor att hon på något sätt är skyldig dig något, sex kanske?
I det undermedvetna vet du att hon av fri vilja knullar till höger och vänster, men inte med dig.
Detta kommer resultera i kvinnohat.

Jag äcklas så otroligt jävla mycket över såna "snälla killar, kompisar, axel o gråta ut på" som i slutändan hoppas få lite fitta. Är du en bra kompis nu tycker du?

Det var ett konstigt råd. Han är kär i en tjej och vill såklart komma innanför hennes byxor. Vad är det för fel med det? Människor HAR ju en sexualdrift, det kan vi väl inte ljuga bort? Det är ju liksom inte så att han har tänkt att våldta henne även om hon inte vill, eller tror du det? Så vad är det för fel om två byxmyndiga har sex och båda vill? Är du feminist?
Citera
2017-12-16, 01:47
  #9
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Hennes föräldrar gillar du eftersom du är den enda som inte utnyttjar henne? Ändå vill du komma innanför hennes byxor? Än mer har du en antydan och känslor att hon på något sätt är skyldig dig något, sex kanske?
I det undermedvetna vet du att hon av fri vilja knullar till höger och vänster, men inte med dig.
Detta kommer resultera i kvinnohat.

Jag äcklas så otroligt jävla mycket över såna "snälla killar, kompisar, axel o gråta ut på" som i slutändan hoppas få lite fitta. Är du en bra kompis nu tycker du?
Vad fan går du på? Oavsett vad det är, sluta med grejerna dom fuckar uppenbarligen upp skallen på dig.
Citera
2017-12-26, 16:56
  #10
Medlem
symg5js avatar
Tack för svar allihopa, jag är äntligen 100% säker på att hon gillar mig. Vi både kysser och hon vill ha sex med mig nu. Jag vet inte vad som hände, men jag tror hon bara ville lära känna mig lite bättre först.


Men nu har jag även ett annat problem när det kommer till att vi ska ha sex, om ni bryr er och vill hjälpa så skulle jag uppskatta om ni gav tips.

Tack

(FB) Kan aldrig få stånd när jag ska stoppa in den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback