Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-12-14, 22:13
  #37
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Hej,

Har en grabb på 20 månader som senaste 1-1.5 veckan börjat med ett märkligt beteende.

Han klänger sig upp på min rygg när jag sitter, och börjar liksom "gnugga" skrevet från sida till sida, typ juckar i sidled. Hänger med huvudet över min axel och flåsar.
Om man tar bort honom så blir han ofta skitarg.
En tanke var att det kliar i skrevet/på snoppen, men det verkar inte så, han är inte röd och han går inte och tar sig där nere/kliar utöver det här. Tycker han det är skönt, ser ingen annan orsak?

Kommit helt plötsligt, och han tar chansen mer eller mindre hela tiden när jag sitter ner på golvet eller i sängen. Ligger jag i sängen så kan ha försöka trycka sig bakom mitt huvud och försöker pressa upp mig i sittposition.
Du kanske har en skön rygg? Hud är ju onekligen det skönaste som finns, genom livet. Jag onanerade initialt som ung genom att gnida sidledes, ett barn kan nå klimax genom stimuli. Försök att se hans beteende som en för honom bekväm handling och tyck inte att ni bestraffar om ni avlägsnar honom ifrån er. Jag skulle gjort så i några veckor och se vart det leder. Men enl. nära föräldrars grundbult så ska man fylla sitt barns behov och begär genom självständighet så långt det går. Han kommer inte fundera varför han blev bög/bi när han blir stor, inte heller kommer han minnas det som att han juckat likt en hund på pappsens rygg.
Ge honom inte gurka tills hand slutat på er,sen ger ni honom regelbundet biodynamisk gurka.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2017-12-14 kl. 22:16.
Citera
2017-12-15, 14:08
  #38
Medlem
genericnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfield

Man skriver månader på barn i den åldern för att det är så systemet funkar med alla kontroller på bvc osv och att det skiljer mycket i utveckling månadsvis. Men såklar, finniga tonåringar som du fattar inte det.

Är 30+
Citera
2017-12-15, 14:14
  #39
Medlem
Många känner inte till att även småbarn onanerar.
Citera
2017-12-15, 20:59
  #40
Medlem
Att din pojkvän vill gnida sitt kön mot dig ska du tolka positivt. Det betyder att han:
- Tycker du är sexig.
- Gillar dig och din kropp.
- Gärna vill ha orgasm med dig när ni har sex.
Citera
2017-12-15, 22:02
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopRider
Att din pojkvän vill gnida sitt kön mot dig ska du tolka positivt. Det betyder att han:
- Tycker du är sexig.
- Gillar dig och din kropp.
- Gärna vill ha orgasm med dig när ni har sex.


Bra läst!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback