Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-14, 17:01
  #1
Medlem
Hej,

Har en grabb på 20 månader som senaste 1-1.5 veckan börjat med ett märkligt beteende.

Han klänger sig upp på min rygg när jag sitter, och börjar liksom "gnugga" skrevet från sida till sida, typ juckar i sidled. Hänger med huvudet över min axel och flåsar.
Om man tar bort honom så blir han ofta skitarg.
En tanke var att det kliar i skrevet/på snoppen, men det verkar inte så, han är inte röd och han går inte och tar sig där nere/kliar utöver det här. Tycker han det är skönt, ser ingen annan orsak?

Kommit helt plötsligt, och han tar chansen mer eller mindre hela tiden när jag sitter ner på golvet eller i sängen. Ligger jag i sängen så kan ha försöka trycka sig bakom mitt huvud och försöker pressa upp mig i sittposition.
__________________
Senast redigerad av GillarKebabtallrik 2017-12-14 kl. 17:52.
Citera
2017-12-14, 17:23
  #2
Medlem
Barn lär ju sig av andra och vuxna, så jag hade tagit mig en funderar på vart ifrån beteendet kan tänkas komma ifrån.
Citera
2017-12-14, 17:25
  #3
Medlem
Har han sett när du knullat?

Jag hade en sexvän för många år sedan som hade en son på ca 1,5 - 2 år .....Min sexvän var ju inte direkt trogen mig utan det var en riktigt kåting, så det var säkert flera på henne, hemma hos henne . Nåväl när jag knullade på henne ordentligt där i sovrummet märkte jag att den lilla sonen låg vaken och tittade.

Jag påpekade detta någon dag senare och då sade tjejen att minsann den lilla sonen stod ibland och juckade på soffkanten /typ hörnet vid armstödet.

Med detta tänkte jag då att din son kanske har ett sådant beteende eftersom han kanske sett ett antal knull i smyg.
Citera
2017-12-14, 17:39
  #4
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
Nu börjar peddovarningarna komma när någon undrar om en bebis gnider sig för att det är skönt, snart går du längre i din tro att du gör det skönt för lillpojken.

Citat:
Ursprungligen postat av Zylex
Barn lär ju sig av andra och vuxna, så jag hade tagit mig en funderar på vart ifrån beteendet kan tänkas komma ifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane
Har han sett när du knullat?

Jag hade en sexvän för många år sedan som hade en son på ca 1,5 - 2 år .....Min sexvän var ju inte direkt trogen mig utan det var en riktigt kåting, så det var säkert flera på henne, hemma hos henne . Nåväl när jag knullade på henne ordentligt där i sovrummet märkte jag att den lilla sonen låg vaken och tittade.

Jag påpekade detta någon dag senare och då sade tjejen att minsann den lilla sonen stod ibland och juckade på soffkanten /typ hörnet vid armstödet.

Med detta tänkte jag då att din son kanske har ett sådant beteende eftersom han kanske sett ett antal knull i smyg.

Ni är ju helt tappade. För normalbegåvade lär det ju inte vara nån större vetenskap att komma på att det kan vara skönt att pilla eller trycka på könet. Speciellt inte barn som upptäcker sin kropp helt normalt.
Citera
2017-12-14, 17:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane
Har han sett när du knullat?

Jag hade en sexvän för många år sedan som hade en son på ca 1,5 - 2 år .....Min sexvän var ju inte direkt trogen mig utan det var en riktigt kåting, så det var säkert flera på henne, hemma hos henne . Nåväl när jag knullade på henne ordentligt där i sovrummet märkte jag att den lilla sonen låg vaken och tittade.

Jag påpekade detta någon dag senare och då sade tjejen att minsann den lilla sonen stod ibland och juckade på soffkanten /typ hörnet vid armstödet.

Med detta tänkte jag då att din son kanske har ett sådant beteende eftersom han kanske sett ett antal knull i smyg.

Nej, tyvärr så händer det inte så mkt på den fronten i nuläget.
Citera
2017-12-14, 17:56
  #6
Avstängd
Förstår inte vad problemet är?
Citera
2017-12-14, 18:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSizeMe
Förstår inte vad problemet är?

Problem och problem, tycker mest det är lite märkligt beteende. Så undrar mest om det är normalt att barn får för säga sånna här saker. Sen visst är det ju rätt jobbigt att så fort jag sätter mig i soffan, på golvet eller i sängen så är han uppe och gnider sig och klänger på min rygg.
Citera
2017-12-14, 18:17
  #8
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Ni är ju helt tappade. För normalbegåvade lär det ju inte vara nån större vetenskap att komma på att det kan vara skönt att pilla eller trycka på könet. Speciellt inte barn som upptäcker sin kropp helt normalt.

Barn upptäcker det vanligtvis i 12-13-års ålder eller senare.
Det är inte alls vanligt att den upptäckten sker naturligt i så tidig ålder.

Om jag vore TS skulle jag oroa mig för vad som sker när TS inte är närvarande.
På dagis? Mamman? Barnvakt?
Citera
2017-12-14, 18:28
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Problem och problem, tycker mest det är lite märkligt beteende. Så undrar mest om det är normalt att barn får för säga sånna här saker. Sen visst är det ju rätt jobbigt att så fort jag sätter mig i soffan, på golvet eller i sängen så är han uppe och gnider sig och klänger på min rygg.

Kommer vara jobbigt för andra också om du inte lär honom att det inte är OK. Gör man sådär som vuxen kan man få fängelse, och din uppgift är att förbereda honom för livet, så du bör låsa in honom.

Klarar du inte av att säga åt ditt barn när han gör något som du tycker är jobbigt, utan istället utförligt beskriver hans sexuella beteende för främlingar på ett forum och undrar om han är normal, tycker jag faktiskt synd om honom.
__________________
Senast redigerad av SuperSizeMe 2017-12-14 kl. 18:44.
Citera
2017-12-14, 18:33
  #10
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Barn upptäcker det vanligtvis i 12-13-års ålder eller senare.
Det är inte alls vanligt att den upptäckten sker naturligt i så tidig ålder.

Om jag vore TS skulle jag oroa mig för vad som sker när TS inte är närvarande.
På dagis? Mamman? Barnvakt?

Nej, att barn onanerar är mycket vanligt. Du är dum i huvudet och verkar inte veta nåt om barn.

https://www.psykologiguiden.se/frago...otter+onanerar
https://www.dn.se/arkiv/insidan/barn...ig-men-genant/

Eller googla själv.
Citera
2017-12-14, 18:34
  #11
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Ni är ju helt tappade. För normalbegåvade lär det ju inte vara nån större vetenskap att komma på att det kan vara skönt att pilla eller trycka på könet. Speciellt inte barn som upptäcker sin kropp helt normalt.

Vi normalbegåvade som har ett par, tre barn vet att en 1.5-åring inte gör det för att tillfredsställa sin sexuella lust. Det är i dina drömmar det sker, och det kommer du se när du själv får barn.
Citera
2017-12-14, 19:01
  #12
Medlem
genericnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Hej,

Har en grabb på 20 månader som senaste 1-1.5 veckan börjat med ett märkligt beteende.

Han klänger sig upp på min rygg när jag sitter, och börjar liksom "gnugga" skrevet från sida till sida, typ juckar i sidled. Hänger med huvudet över min axel och flåsar.
Om man tar bort honom så blir han ofta skitarg.
En tanke var att det kliar i skrevet/på snoppen, men det verkar inte så, han är inte röd och han går inte och tar sig där nere/kliar utöver det här. Tycker han det är skönt, ser ingen annan orsak?

Kommit helt plötsligt, och han tar chansen mer eller mindre hela tiden när jag sitter ner på golvet eller i sängen. Ligger jag i sängen så kan ha försöka trycka sig bakom mitt huvud och försöker pressa upp mig i sittposition.

Sluta kalla din bebis för "20 månader" som en jävla "Nej jag kommer aldrig skaffa ett arbete, jag identifierar mig som mamma" kärring... Ut o hashtagga #metoo på fejjan istället och försök få lite råd i mammagruppen hur du ska gå tillväga med din kåta tvååring. För helvete människa, barn beter sig oförklarligt, sluta lägga vikt vid det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback