Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-12-18, 19:28
  #61
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Transor borde väl vara ett ok substitut? Könsbytta eller bara sådana som beter och klär sig som kvinnor. Jag känner inga transor, men jag kan tänka mig att de gillar heterosexuella män som behandlar dem som kvinnor mer än pervon som specifikt vill ligga med transor.
Så desperat är jag inte, är allstå ej ens redo att gå till "glädje tjej" än(visserligen är nog det dyrare än transan men nä fan inte min pryl).
Citera
2017-12-18, 19:43
  #62
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Har läst en del av dina inlägg och du är en mycket bra skribent men det går inte att avgöra personlighet så snabbt. Om man inte kan få utlopp för lite naturlig sund mansgrisighet ens på flashback så spricker man. Men sant att man anstränga sig när man träffar damer i verkligheten. TS behöver förmodligen vara ungefär tre gånger trevligare och artigare än han tror han behöver vara för att hitta rätt nivå. Och inte ens då är nånting givet. Tror att läget är rätt svårt för många män. Har en del trevliga yngre kollegor på jobbet som det absolut inte är fel på mer än att de inte är perfekta på något vis men de borde definitivt duga men de verkar ha problem i dejtingvärlden.

TYcker jag är ganska trevlig mot online kvinnorna etc. Ibland har det dock hänt när jag ledsnat att jag frågat om dom har nån söt barnfri o rökfri vännina som är singel. Tycker att det är ett ganska sympatiskt vis att ta ner dom på jorden
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback