Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-01-04, 08:56
  #97
Medlem
rostigamazons avatar
Egentligen handlar det inte om enbart hudfärgen, det handlar om olika kulturer, olika åsikter. Jag förstår svenska föräldrar som inte vill att deras barn ska leka med invandrarbarn, när föräldrarna själva inte umgås med invandrare.
Citera
2018-01-04, 12:37
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Jag varnade mina döttrar för arabiska/muslimska killar och sa att om de kom hem med en dylik så skulle jag hänga mig på vinden! För att ta udden av det "rasistiska" i det så sa jag att -"Kom gärna hem med en svart kille men då ska han vara ADOPTERAD av en svensk familj och heta Andersson...*typ*"

Hjälper inte... Då får de dessutom kaoz i hjärnan av själva adoptionen.
Citera
2018-01-11, 20:38
  #99
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja för det är ju enormt positivt. Undrar om Elin Krantz föräldrar resonerade likadant?
Ja fy fan för han mördaren "televinken", en kvinnlig vän till mig gick i samma sfi-klass som han, redan där var han annorlunda i sitt beteende... Ingen i klassen tyckte att han bidrog med något positivt för någons i dess utveckling.
Usch vad hemsk detta dådet var, nä låt mörka barn först bli inskolade i vårt civiliserade samhälle så de får normala värderingar, efter det och när de slutat prata arabafrikanska och inte kastar sten, då kanske man kan låta barnen leka, såklart under observation av vuxna Svenskar.
Citera
2019-11-29, 20:57
  #100
Medlem
aldrig i livet - leka med primater är farligt
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback