Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-13, 20:06
  #1
Medlem
jagfunderars avatar
Tjena! Känner ni till någon utländsk frisörsalong i Göteborg, gärna max 10min gångavstånd från centralen?

En helt vanlig 150-200kr drop-in alltså, vanlig utländsk turk/arab-salong för män.

Mvh
Citera
2017-12-13, 20:15
  #2
Medlem
Lilla sidogatan vid Scandic Europa. Rakt över Centralen. En i källaren, en på våning ett.
Citera
2017-12-13, 20:18
  #3
Medlem
Lacerdas avatar
Pa Ostra larmgatan i naerheten av en Kinarestaurang som har buffe finns det en frisorsalong som du efterfragar. Atminstone i somras fanns den, man vet ju aldrig med sana daer oseriosa kamelknullare som ofta skriver foretaget pa nagon ung kusin i slaekten som knappt kan tala Svenska.
Citera
2017-12-13, 20:33
  #4
Medlem
jagfunderars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Lilla sidogatan vid Scandic Europa. Rakt över Centralen. En i källaren, en på våning ett.
Tack! Hittade på Google maps, supernära. Tack för tips!
Citera
2017-12-13, 20:33
  #5
Medlem
jagfunderars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Pa Ostra larmgatan i naerheten av en Kinarestaurang som har buffe finns det en frisorsalong som du efterfragar. Atminstone i somras fanns den, man vet ju aldrig med sana daer oseriosa kamelknullare som ofta skriver foretaget pa nagon ung kusin i slaekten som knappt kan tala Svenska.
Tråkig attityd, komigen!
Citera
2017-12-13, 20:34
  #6
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagfunderar
Tråkig attityd, komigen!
Du efterfragar en frisorsalong, jag besvarar dig var den finns. Otacksamme slyngel! Kom igen
Citera
2017-12-13, 21:05
  #7
Medlem
Hannsipannsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Pa Ostra larmgatan i naerheten av en Kinarestaurang som har buffe finns det en frisorsalong som du efterfragar. Atminstone i somras fanns den, man vet ju aldrig med sana daer oseriosa kamelknullare som ofta skriver foretaget pa nagon ung kusin i slaekten som knappt kan tala Svenska.
Salongen heter Johnnys Sax och ligger på Östra Larmgatan 8. Jag vet ingenting om huruvida de knullar kameler, men jag vet att killarna som jobbar där är duktiga, de har drop in, är billiga och ligger mycket nära centralstationen. Jag har varit där med systersönerna och gillar verkligen stället. Rekommenderas!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback