Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-13, 17:16
  #1
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Jag anser att så länge det gynnar mig så är det godhet. Om det inte gynnar mig är det ondska. Om andra gynnas samtidigt är väl det bara bra. Men kan skiter fullkomligt om någon annan far illa bara jag gynnas.

Jag runkade till en quad amputee tjej medans jag lyssnade på I cum blood och kom sten hårt.

Ja... det var väl bra? Jag blev lycklig liksom.

Jag har ingen uppfattning om hur man är "Rumsren" längre. Jag kan säga precis lite vad som helst typ som Hannibal Lecter bara det att jag inte dödar eller äter människor... en så länge.

Jag kan inte skilja på rätt och fel. Gott och ont är bara smärta och njutning jag kan skilja på mellan. Jag menar att allt är rätt så länge det gynnar mig.

jepp...
__________________
Senast redigerad av lordofgoodandevil 2017-12-13 kl. 17:25.
Citera
2017-12-13, 17:29
  #2
Medlem
vet du vad som gynnar dig?
Citera
2017-12-13, 17:43
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Snälla sluta leka att du är en psykopat eller något annat evil mastermind
Citera
2017-12-13, 17:53
  #4
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastmohikan
vet du vad som gynnar dig?

Mat, vatten och sova?
Citera
2017-12-13, 17:55
  #5
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Snälla sluta leka att du är en psykopat eller något annat evil mastermind

Jag är inte någon evil mastermind.

Men psykopatiska drag kan jag ha ibland.
__________________
Senast redigerad av lordofgoodandevil 2017-12-13 kl. 18:03.
Citera
2017-12-13, 17:55
  #6
Medlem
Patrik2108s avatar
Förstår du inte vad begreppet rättvisa är?

Om du stjäl 10000 av någon så gynnar det dig. Är det rätt då?
Om någon stjäl 10000 av dig så gynnar det denna någon. Är det fel?

Är du oförmögen att se objektivt på likvärdiga situationer men där du är endera vinnaren eller förloraren. Förstår du att båda situationerna är likvärdiga?
Citera
2017-12-13, 17:58
  #7
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Förstår du inte vad begreppet rättvisa är?

Om du stjäl 10000 av någon så gynnar det dig. Är det rätt då?
Om någon stjäl 10000 av dig så gynnar det denna någon. Är det fel?

Är du oförmögen att se objektivt på likvärdiga situationer men där du är endera vinnaren eller förloraren. Förstår du att båda situationerna är likvärdiga?

Om jag stjäl 10.000 av någon så gynnar det mig, Ja det är rätt då.
Om någon stjäl 10.000 av MIG då är det fel.

Jag bryr mig inte om rättvisa längre för jag har blivit extremt orättvist behandlad i mitt liv. Det är synd om mig och jag behöver få allt gott i världen.

Nej jag förstår inte riktigt innebörden av meningen att vinna / förlora. Jag ska i alla fall få positivitet och godhet mitt håll.
Citera
2017-12-13, 18:04
  #8
Medlem
NiggaBloods avatar
Jag tror du lider av edgelord personality disorder... Ärligt talat har du förmodligen en identitetskris.
Citera
2017-12-13, 18:46
  #9
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordofgoodandevil
Jag är inte någon evil mastermind.

Men psykopatiska drag kan jag ha ibland.


snarare att du är väldigt omogen och beter dig som ett barn, jag ska ha, nej du får inte leka med det, jag ska.
Citera
2017-12-13, 19:08
  #10
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
snarare att du är väldigt omogen och beter dig som ett barn, jag ska ha, nej du får inte leka med det, jag ska.

Jamen precis.
Citera
2017-12-13, 19:09
  #11
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggaBlood
Jag tror du lider av edgelord personality disorder... Ärligt talat har du förmodligen en identitetskris.

tror du

Jag har trott att jag ska dö och är i ständig kontakt med gud och har varit under en längre period. Jag kanske också är döende (Alltså ska dö snart) Jag har ingen aning.

Ja identitetskris... uj uj uj...
__________________
Senast redigerad av lordofgoodandevil 2017-12-13 kl. 19:11.
Citera
2017-12-13, 22:05
  #12
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordofgoodandevil
Om jag stjäl 10.000 av någon så gynnar det mig, Ja det är rätt då.
Om någon stjäl 10.000 av MIG då är det fel.

Jag bryr mig inte om rättvisa längre för jag har blivit extremt orättvist behandlad i mitt liv. Det är synd om mig och jag behöver få allt gott i världen.

Nej jag förstår inte riktigt innebörden av meningen att vinna / förlora. Jag ska i alla fall få positivitet och godhet mitt håll.

Du skriver att du tycker det är rätt om du vinner, som om du inte förstod vad rättvisa är utan sätter det lika med vinst för dig. Även i övrigt säger du dig inte förstå begreppet. Men du förstår ändå att du blivit orättvist behandlad.
Sen förstår du inte heller innebörden av vinna/förlora, men du behöver få positivitet. Vet du vad positivitet är?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback