Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-13, 04:42
  #1
Medlem
SampleOnes avatar
Hej!

En sak jag haft lite problem med senaste tiden är att min erektion försvinner så fort jag pumpat på och fått maxpuls, då måste jag ta en paus och låta pulsen gå ner innan jag kan fortsätta. Jag undrar om detta kan bero på något mer än dålig kondition, eller om jag bara borde börja springa för att bota detta. Värt att nämna är att jag svettas väldigt mycket också, därav min första tanke på dålig kondition.

Jag käkar inga mediciner eller liknande produkter som kan påverka.
Citera
2017-12-13, 04:47
  #2
Medlem
låter som du ser på det som ett 100 meterslopp att springa på under 8 sekunder. Fokusera på att njuta lite och håll en lagom puls så ska du se att soldaten inte bränner ut sig.

Angående svettet ser jag inte den kopplingen till dålig kondition

må gott
Citera
2017-12-13, 06:39
  #3
Avstängd
NyNazistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peskyplayer
låter som du ser på det som ett 100 meterslopp att springa på under 8 sekunder. Fokusera på att njuta lite och håll en lagom puls så ska du se att soldaten inte bränner ut sig.

Angående svettet ser jag inte den kopplingen till dålig kondition

må gott

Dålig kondition gör att man svettas mer vid en övning en någon som är vältränad och gör samma sak, sen svettas alla olika såklart.

@Ts Motionera och onanera så kommer det förmodligen gå bättre!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback