Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-01-20, 01:11
  #37
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymEMHA
Så du säger till mig att jag ska hålla käften? Det är mig det handlar om... och att det står anonymt hjälper inte för mig då jag fortfarande vet att det är jag själv... snälla skaffa lite respekt...
Nej, det är inte du ditt troll. Du bumpade en död tråd.

Tjejen var sjukt naiv och åker till ett boende för att ligga med sin framtida man - en afghan.
Citera
2019-01-21, 02:54
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Du hade ju uppenbarligen ingen självbevarelsedrift överhuvudtaget före detta så det kan ju knappast bli värre.

Hoppas du lärt dig en läxa om dina bruna "små" 30-åriga änglar.

Om nu "AnonymEHMA" är BO som denne användaren själv påstår så med den attityden hon uppvisar så bäddade kvinnan för sin egna bruna upplevelse. Sen måste man ju vara efterbliven om man sticker till afghanska lyxmigranters boende mitt på natten som tjej och tror att inget kan hända. Sen verkar hon definitivt vara en borderline iom inläggen. Riktigt surfitta.
Citera
2019-01-23, 22:19
  #39
Medlem
För de första är dom inte afghaner för de andra, ja må ha varit dum å litat på en av killarna som lura in mig i en sån situation men de va verkligen inte sez ja ville ha. Jag rymde hemifrån, letade trygghet för natten som ja då trodde va hans familj. Men de va de inte, å innan jag kunde ta mig därifrån var de försent! Snälla
Läs domen ja orkar inte höra dessa kommentarer något mer. Har i över ett år blivit konstant kallad ; hora , det är ditt eget fel, skyll dig själv, du är äcklig, du e dum i huvudet som åkte dit skyll dig själv...etc... innan ni dömer någon, anklagar någon och för den delen trycker någon. Tänk på att du vet inte allt. Orkar inte mer av detta 💔
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Nej, det är inte du ditt troll. Du bumpade en död tråd.

Tjejen var sjukt naiv och åker till ett boende för att ligga med sin framtida man - en afghan.
Citera
2019-01-24, 00:32
  #40
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymEMHA
För de första är dom inte afghaner för de andra, ja må ha varit dum å litat på en av killarna som lura in mig i en sån situation men de va verkligen inte sez ja ville ha. Jag rymde hemifrån, letade trygghet för natten som ja då trodde va hans familj. Men de va de inte, å innan jag kunde ta mig därifrån var de försent! Snälla
Läs domen ja orkar inte höra dessa kommentarer något mer. Har i över ett år blivit konstant kallad ; hora , det är ditt eget fel, skyll dig själv, du är äcklig, du e dum i huvudet som åkte dit skyll dig själv...etc... innan ni dömer någon, anklagar någon och för den delen trycker någon. Tänk på att du vet inte allt. Orkar inte mer av detta 💔
Du var dum och korkad, liksom många andra unga tjejer i din ålder som går igång på invandrare. Även fast du rymde hemifrån och var less på allting så var du korkad, jag är även en av de som tycker att det var ditt egna fel (baserar på det jag vet) om du aktivt sökte kontakt med hyenor.

Så bad har vi lärt oss av detta?
Jo, att invandrare/nysvenskar är djur som man inte bör vistas med. Samt att du bör bära med dig laglig självförsvarssprej på stan.


Jag tror att du fortfarande mår dåligt efter detta och rekommenderar dig att ta kontakt med vården. Jag tror att det är praxis att man blir tillfrågad om en psykolog efter en våldtäkt, tackade du ja? Om du vill och orkar så får du gärna berätta mer om händelsen.

Mvh
Citera
2019-01-24, 00:42
  #41
Medlem
EyesWideShuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymEMHA
För de första är dom inte afghaner för de andra, ja må ha varit dum å litat på en av killarna som lura in mig i en sån situation men de va verkligen inte sez ja ville ha. Jag rymde hemifrån, letade trygghet för natten som ja då trodde va hans familj. Men de va de inte, å innan jag kunde ta mig därifrån var de försent! Snälla
Läs domen ja orkar inte höra dessa kommentarer något mer. Har i över ett år blivit konstant kallad ; hora , det är ditt eget fel, skyll dig själv, du är äcklig, du e dum i huvudet som åkte dit skyll dig själv...etc... innan ni dömer någon, anklagar någon och för den delen trycker någon. Tänk på att du vet inte allt. Orkar inte mer av detta 💔

OK, du säger att det inte är afghaner, men från vilka länder kommer de här männen ursprungligen ifrån?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback