Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-12, 15:55
  #1
Medlem
Antihipsterns avatar
Vettiga alternativ som en gång för alla lämnar en i fred, utan att kräva giltig profilbild och mobilnummer, vilket Facebook då specifikt drivit mig till vansinne och stängt av en efter åtskilliga försök till en anonym användarprofil. Kommer personligen aldrig joina den där skiten igen, så ett alternativ till framförallt infomedia hade uppskattats. Vad säger ni experter? Något som inte heller har någon koppling till f**king google är en massiv bonus. Tack.
Citera
2017-12-12, 19:29
  #2
Medlem
ristolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antihipstern
Vettiga alternativ som en gång för alla lämnar en i fred, utan att kräva giltig profilbild och mobilnummer, vilket Facebook då specifikt drivit mig till vansinne och stängt av en efter åtskilliga försök till en anonym användarprofil. Kommer personligen aldrig joina den där skiten igen, så ett alternativ till framförallt infomedia hade uppskattats. Vad säger ni experter? Något som inte heller har någon koppling till f**king google är en massiv bonus. Tack.

Den frågan tar jag mer än gärna hand om.
Face-book är ute nu, hopplöst ute, det är vk som är inne nu, har man inte vk är man hopplöst ute.
Vi är redan många från face-book som haft vk länge och vi är mycket nöjda eftersom vk helt saknar cencur och är på många sätt bättre än Face-book bl a snabbare uppladdningar och segar aldrig.
Flera finesser som Face-book saknar bl a får du (i mån av ledigt) välja om du vill ha siffror eller ditt användarnamn i adressen efter punkt com som tex jag har här: vk.com/janonway
Citera
2017-12-14, 18:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antihipstern
Vettiga alternativ som en gång för alla lämnar en i fred, utan att kräva giltig profilbild och mobilnummer, vilket Facebook då specifikt drivit mig till vansinne och stängt av en efter åtskilliga försök till en anonym användarprofil. Kommer personligen aldrig joina den där skiten igen, så ett alternativ till framförallt infomedia hade uppskattats. Vad säger ni experter? Något som inte heller har någon koppling till f**king google är en massiv bonus. Tack.

här har du en sida som drivs av en ärlig mäniska, det är dock strikta regler för att slippa dumma troll kommentarer, men om du bara vill läsa och lära kan jag inte recomendera den nog.

https:\\ifers.123.st
Citera
2017-12-14, 19:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
här har du en sida som drivs av en ärlig mäniska, det är dock strikta regler för att slippa dumma troll kommentarer, men om du bara vill läsa och lära kan jag inte recomendera den nog.

https:\\ifers.123.st
Men när man ska registera ska man ge telefonnummer så funkar det inte ..varför
Citera
2017-12-14, 19:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaannnahanna
Men när man ska registera ska man ge telefonnummer så funkar det inte ..varför

nej du behöver inte ange något för att registrera.
men som sagt det är strikta regler så läs innan ni postar
Citera
2017-12-16, 17:17
  #6
Medlem
jag kan också tillägga ericdubay.com som drivs av samma person. med eftersom han nyligen blev avstängd från youtube (ni kan läs mer om varför i tråden 'the most hated video on the internet' i censur sektionen) så har många videos från båda sidorna blivit borttagna, men dom kommer nog up snart igen.
__________________
Senast redigerad av iwanttobefree 2017-12-16 kl. 17:23.
Citera
2018-01-20, 07:57
  #7
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Hur går det med VK.com är det många svenskar som är aktiva där? Ökar antalet?
Citera
2018-01-24, 03:09
  #8
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Hur går det med VK.com är det många svenskar som är aktiva där? Ökar antalet?

Ja, det verkar vara en hel del svenskar som börjat använda VK.

Är själv inte medlem men planerar att bli det inom en snar framtid. Det alternativet verkar vara bra mycket vettigare än Facebook.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback