Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-12, 12:33
  #1
Medlem
Hej, nu är det inga jätteproblem precis men jag har börjat en egen liten "diet", jag har börjat äta en hel del Va'gotts proteinmackor, då jag märkt att de är väldigt mättande och jag blir knappt hungrig av dem alls. Det har gått jättebra den senaste veckan men jag har märkt att jag går på toabesök 2-3 gånger per dag för att skita.

Kan det vara alla grönsaker jag börjat äta som jag inte åt innan eller kan det vara mackorna som gör att jag börjat gå på toa oftare?
Oftast brukar jag ha smör, ost, gurka, paprika, sallad och tomat på mackorna, men ibland också saker som skinka, köttbullar och rödbetssallad.

Detta med ett glas mjölk är alltså min huvudsakliga kost på dagen. Tack för svar, som sagt inget allvarligt och det som kommer ut ser normalt ut.
Citera
2017-12-12, 12:55
  #2
Medlem
Kollade upp mackorna och de innehåller en del fiber, vilket även grönsaker gör. När jag la om min kost för ett par år sedan med mer fiber osv blev det en hel del toabesök, men jag har samma kost nu och skiter 1-2ggr per dag, snabbt går det dessutom!
Citera
2017-12-12, 14:25
  #3
Medlem
321js avatar
Fibrer sätter fart på magen. Det är helt normalt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback