Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-12-18, 21:34
  #73
Medlem
Fashwaves avatar
(Vita) Kvinnor är som vackrast mellan 21-28.

De har mognat och är fortfarande fräscha och fasta i hullet.

Men en trimmad kvinna som vårdar sin fysik och inte solar sönder huden kan vara attraktiv fram till menopaus.

Äckligaste som finns är vinfeta, otränade, spacklade, söndersolade kvinnor som kallar sig tjejer och aldrig läst en riktig bok efter att de gick ut gymnasiet.
__________________
Senast redigerad av Fashwave 2017-12-18 kl. 21:37.
Citera
2017-12-19, 04:22
  #74
Medlem
Ju äldre jag blir ju äldre män attraheras jag av. Så just nu är det män i 30-årsåldern jag faller för.
Citera
2017-12-19, 04:52
  #75
Avstängd
Mertillens avatar
Kvinnor, mellan 50 och 60 ta mig fan. De kan framstå som sexuella gudinnor då (och först då). Finns undantag. En "gudinna" jag haft kontakt med (inte sådan kontakt utan professionellt på jobbet) är yngre, har nyss passerat 40 men har nått sin höjdpunkt. Denna kvinna är stor, lång men feminin, har svart vågigt hår, bruna ögon, vackert ansikte och är läckert kurvig. Hennes längd och storlek samt egenheten att hon inte ler gör att hon påminner om den sexuellt dominanta kvinnan. Det där är ingenting yngre kommer i närheten av även om tex 19-åringar har de finaste fasta små tuttarna och den mest fräscha slidan.
__________________
Senast redigerad av Mertillen 2017-12-19 kl. 05:02.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback