Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-12, 00:10
  #13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TijuanaTequila
Haha, olycklig formulering antagligen, dock underhållande!

Men finns det någon Gotlänning som har ett hum om vem människan är?

Jag hoppas de! Men inget förvånar mig i dagens samhälle!
Citera
2017-12-12, 00:39
  #14
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Sådant här är bara pinsamt. Inte mänskligt på något sätt.
Om man är missnöjd över något, yttrar man sig på ett bättre (och moget) sätt.

Men jag ska erkänna att jag tycker att det är uppfinningsrikt och roligt.

Jag har yttrat mitt missnöje på ett civiliserat sätt till politiker i decennier utan att få gehör. Nu när Sverige är på väg helt åt helvete har jag svårt att tro att det finns bättre sätt att visa på sitt missnöje än att skicka en påse skit till politikerna. Då bör de förstå att något i det de gör inte uppskattas
Citera
2017-12-12, 00:44
  #15
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Jag har yttrat mitt missnöje på ett civiliserat sätt till politiker i decennier utan att få gehör. Nu när Sverige är på väg helt åt helvete har jag svårt att tro att det finns bättre sätt att visa på sitt missnöje än att skicka en påse skit till politikerna. Då bör de förstå att något i det de gör inte uppskattas

Haha. Lite väl drastiskt. Men förståeligt.
Kanske vi rent utav ska starta en tråd på Flashback, där vi röstar fram tre politiker som vi ska skicka avföring till nu i jul..?
Citera
2017-12-12, 07:35
  #16
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Haha. Lite väl drastiskt. Men förståeligt.
Kanske vi rent utav ska starta en tråd på Flashback, där vi röstar fram tre politiker som vi ska skicka avföring till nu i jul..?
Finfin idé, vem startar?
Citera
2017-12-12, 07:44
  #17
Medlem
Jag tror det är Lennart Bladh som slår till igen, spekulerande, men det känns som det är någon typ av lågfrekvent krig mellan övriga invånare på Gotland och den där mannen.
Man får väl säkra lite DNA spår om man verkligen vill ha lösningen till denna gåta.
__________________
Senast redigerad av torkel2 2017-12-12 kl. 07:47.
Citera
2017-12-12, 07:46
  #18
Medlem
Willy-45s avatar
Törs man gissa att det rör sig om en person som agerar enligt principen "Skit ska skit ha"?
Citera
2017-12-12, 08:19
  #19
Medlem
Som-Gjutens avatar
Not all heroes wear capes !

Du som gjort detta är en riktig "krigare" !
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback