Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-12, 04:19
  #13
Medlem
lovedrugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Med tanke på de du kört dagarna innan så ska de där inte va några problem. Du är kanske känslig med magen för opiater. Sluta medans du kan Oxy AT är inte att leka med.
Vi slutar efter detta då. Vill du ha en rusrapport när jag vaknar? Haft en skitbra tripp efter illamåendet
Citera
2017-12-12, 05:18
  #14
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Vi slutar efter detta då. Vill du ha en rusrapport när jag vaknar? Haft en skitbra tripp efter illamåendet
Ja jag vill ha en rusrapport så fort du vaknat.

Började också med oxy när jag var runt tjugo, brukade snorta 40mg (en halv 80mgs) och sen njuta av kvällen med flickvännen och ha det extra mys .. så 20 mg ska vara rätt lugnt.

Om du mår illa, spy och drick vatten. Ligg stilla och blunda, då försvinner det. Om du är orolig, håll dig vaken. Passa på och njut och klia inte så du får fula märken ..
Citera
2017-12-12, 06:13
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Vi slutar efter detta då. Vill du ha en rusrapport när jag vaknar? Haft en skitbra tripp efter illamåendet

Fyfan, som du skriver. Tjacket var lätt att lägga av med..

Opiater är inte samma sak, ditt blod kommer brinna allt i kroppen kmr göra ont när du inte får ditt knark. Du kommer skita diarrea och spy av avtändningen..

Ta aldrig mer den där skiten, gör dig själv en tjänst innan det är för sent.
Citera
2017-12-12, 06:22
  #16
Medlem
lovedrugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aragonkommer
Fyfan, som du skriver. Tjacket var lätt att lägga av med..

Opiater är inte samma sak, ditt blod kommer brinna allt i kroppen kmr göra ont när du inte får ditt knark. Du kommer skita diarrea och spy av avtändningen..

Ta aldrig mer den där skiten, gör dig själv en tjänst innan det är för sent.
Jag uppskattar din genuina omtanke, för det är vad det är.

Jag har tagit oxy dagligen för flera månader sedan. Första dagen mådde jag skit och spydde, effekten uteblev. Andra dagen så mådde jag kalas men var bakis / AT dagen efter, löste det med min cocktail: 50mg diklofenak, 500mg ibuprofen, 500mg acetylsalicylsyra, 500mg naproxen och 500mg paracetamol. Med andra ord så ja, jag misshandlade levern och allt som hör därtill rejält.

Fortsatte med oxy säkert två veckor varje dag. Sedan slutade jag abrupt, utan konsekvenser. Ett liknande bruk påbörjades i Lördags, och har 25mg oxy kvar och 190mg morfin.

Morfinet dka jag sälja till högstbjudande, men som jag förstår det så är det inte värt någonting och de resterande 25mg oxy tar jag väl ikväll för att bli av med det.

Sedan slutar jag. Jag tar för närvarande inga andra droger, så efter kvällen som kommer så blir jag helnykter tills jag börjar med cannabis igen, men det uppehållet ska jag hålla i iallafall 3-6 månader till.
Citera
2017-12-12, 10:21
  #17
Avstängd
KringExs avatar
Den minidosen skulle inte ens ett barn dö av
Citera
2017-12-12, 13:47
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Jag uppskattar din genuina omtanke, för det är vad det är.

Jag har tagit oxy dagligen för flera månader sedan. Första dagen mådde jag skit och spydde, effekten uteblev. Andra dagen så mådde jag kalas men var bakis / AT dagen efter, löste det med min cocktail: 50mg diklofenak, 500mg ibuprofen, 500mg acetylsalicylsyra, 500mg naproxen och 500mg paracetamol. Med andra ord så ja, jag misshandlade levern och allt som hör därtill rejält.

Fortsatte med oxy säkert två veckor varje dag. Sedan slutade jag abrupt, utan konsekvenser. Ett liknande bruk påbörjades i Lördags, och har 25mg oxy kvar och 190mg morfin.

Morfinet dka jag sälja till högstbjudande, men som jag förstår det så är det inte värt någonting och de resterande 25mg oxy tar jag väl ikväll för att bli av med det.

Sedan slutar jag. Jag tar för närvarande inga andra droger, så efter kvällen som kommer så blir jag helnykter tills jag börjar med cannabis igen, men det uppehållet ska jag hålla i iallafall 3-6 månader till.


Det är underbart i början och med smådoser som funkar. Men när du behöver 100+mg för att bli normal var 6e timme är de inte lika kul längre. Lycka till
Citera
2017-12-15, 20:04
  #19
Medlem
Symptms avatar
låter som en dyr vana dock. tänk på dina pengar.
Citera
2017-12-15, 23:56
  #20
Medlem
Onan-erarens avatar
Du somnar å vaknar inte, du märker nog inte att du dör.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback