Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-11, 11:55
  #1
Medlem
Jag köpte ett kassasystem vid namn ER-260B men när jag ska registrera den på skatteverket så vill dom ha det till ER-260. Sen finns där fler siffer/bokstäver i kombination att välja mellan. Jag hittar inte den övriga informationen någonstans alls..

Någon som kan hjälpa en dam i nöd?

Tack
Citera
2017-12-11, 12:22
  #2
Medlem
XaoqcHs avatar
Välj ER-260 just nu, det är inte så noga när det gäller subvarianter. Du kan alltid gå in och uppdatera senare.
Citera
2017-12-11, 12:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Välj ER-260 just nu, det är inte så noga när det gäller subvarianter. Du kan alltid gå in och uppdatera senare.

Men där finns inte ens så att man bara kan välja det, utan man måste välja mellan de andra kombinationerna också.
Citera
2017-12-11, 12:54
  #4
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KompassenSverige
Men där finns inte ens så att man bara kan välja det, utan man måste välja mellan de andra kombinationerna också.

Välj ER-260BEJ SE, den ska finnas enligt Skatteverkets lista över accepterade kassasystem. Kollar man in manualen för systemet (länk, sid 19) så likställer Sam4s modellerna ER-260 och ER-265 BEJ SE med varandra.
Citera
2017-12-11, 13:03
  #5
Medlem
Tusen tack!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback