Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-12-12, 03:43
  #85
Medlem
Är du på riktigt TS?

Trodde det inte fanns så dumma människor som du , haha hoppas han lämnar dig istället!

ANABOLA FOR PRESIDENT!
(Kurar själv, bruden älskar när man spänner på henne i flera timmar i sträck och tränar med henne som vikt ibland)
Citera
2017-12-12, 10:48
  #86
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
Ehum! Correction...

Lite kuriosa: Innan de första nätshopparna dök upp runt 2004 och började sälja egettillverkat UG så såg marknaden helt annorlunda ut och det var ingen då som sa Dianabol eller D-bollar!

Jag är en av de "olästa" som kallar dem ryssar Kalle 😛

Substansen heter Metandrostenolon

Dianabol såldes i USA och eftersom ingen tog in grejer där ifrån var det heller ingen som kallade Metandrostenolon för Dianabol.


Vi som var kranar då smugglade själva in apoteksgrejer främst från Ryssland/Spanien/Grekland/Turkiet/Polen/De gamla jugoslaviska länderna/Thailand och även Andorra.

Alla länder hade olika prep och sortiment så var man en bra kran så fick man resa runt mycket för att få ett brett sortiment som man sedan kunde kränga vidare. Eller iaf den som tog in det

Främst två länder ovan sålde då
Metandrostenolon och de var Ryssland och Thailand.

Vissa köpare ansåg att Thailands
Metandrostenolon var bättre än Rysslands och tvärrt om.

Därför var man som kran noga med att tala om att man hade rosa Thai5or eller vita Ryss5or och köparna var ju själva lika jävla noga med att fråga vilka man hade. 5an kommer från att tabbarna då endast fanns i 5mg. Dock kom 10mg versionen lite senare i Thailand men då i blå upplaga!

Som sagt, inte en jävel sa Dianabol innan 2004😁
Det var tiden innan hysteriska hypokondriker började med meningslöst aspirerande innan injektion. Stollar som tror dom måste åka till akuten varje gång dom får ont och svullnad efter en injektion, skriver här och undrar om dom ska dö? Inget instagram med massa bögbilder från varenda pass som idag vänder fokus från att träna till att pilla med mobilen under passet. Folk tränade, åt, tryckte och växte.
Old school bodybuilding!!

Om folk träna mer och läste mindre skulle de växa mer. Lite kunskap är aldrig fel men man behöver inte läsa till läkare för att preppa lika lite som man behöver läsa till näringsfysiolog för att äta nyttigt! 😉 God Jul 🎅🏻

TS! Antar att du sett hans sperma många ggr innan? Är den tjockare nu än innan så är han i en pågående kur. Är den som vanligt är han inte det. Case closed...

Hörru Bengan sortera ut dig själv nu. Jag pratar om folk som inte kan något om AAS, om du vill räkna dig till den skaran så måste jag nog komma över på en fika å ge dig en kram för du är en av de som kan mer än snittet här den saken är klar haha. Totalt ovidkommande egentligen men kul med lite kuriosa. Är fullkomligt medveten om methandrostenolone och dianabol samt vart "5-or" kommer ifrån. Ser dock ingen mening att reda ut detta för TS då hon inte verkar vara så särskilt bright, ursäkta rättframheten hehe.
Ville bara påpeka att pojkvännen med all sannolikhet kör en testokur som han kickade igång med ett gäng dbol.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-12, 11:02
  #87
Medlem
-KarlAlfreds avatar
JESUS FUCKING CHRIST vilken jävla soppa av kompletta amatörer och förståsigpåare som våldtog den här tråden!! Inte konstigt att Sveriges bild av AAS är som den är om den uppgörs av åsikter som er som inflikar här med snilleblixtar som att skelettet växer av anabola.

Det är så jävla mycket spekulationer, subjektiva åsikter och lösa påståenden att det bör vara något slags rekord på mest skit-densitet i trådstart på f12 - 2017?


Det råsopan "Batteridrift" har lyckats snappa upp någonstans om att skelett och annat växer handlar om heeeeeeelt andra prylar. GH gör att i princip allt på kroppen växer men för att man ska få märkbart större panna, händer och så vidare så krävs rejäla doser i flera år ditt jävla spån.
Suta sitt å lek doktor när du inte har en jävla aning. Hur fan tror du folk hade sett ut om pannan började växa på alla som sköt testo, 3 veckor in i kuren? Är du helt jävla efterbliven eller?


Varför blir jag så uppjagad tänker vissa av er säkert? Jo för att det är sådana som NI som har absolut noll koll och är så efterblivna att ni inte vet när kakhålet ska va stängt och när ni ska tala, som gör att bilden av AAS i Sverige idag FORTFARANDE likställs med dödsknark och kriminalitet. Samtidigt som Blogg-Lisa gör en livesändning på instagram för sina 20k följare som utgörs av 15-åriga tjejer när hon sprutar ansiktet fullt med världens i särklass giftigaste substans - botulinumtoxin ("botox").

SLUTA SNACKA OM SKIT NI INTE HAR EN JÄVLA ANING OM och sluta spä på gamla ofärdiga rykten om AAS.



TS snubbe kurar med all sannolikhet - case closed. Det finns INGET mer i denna tråd som kan diskuteras eller dissikeras mer för att nå en högra säkerhet kring svaret. Enbart en situation där TS stålsätter sig själv och gör vad vilken annan vettig människa som helst hade gjort - SNACKAT MED SIN POJKVÄN OM DET.


Skärpning nu för fan.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-12, 16:37
  #88
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Hört talas om förstorat hjärta och överväxt av vissa skelettdelar?

Herregud.

Hjärtat växer på alla tränande, det du tänker på är att förmak och klaffar växer onaturligt men det kan du fetglömma utan hästdoser hGH.
Citera
2017-12-12, 17:26
  #89
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Herregud.

Hjärtat växer på alla tränande, det du tänker på är att förmak och klaffar växer onaturligt men det kan du fetglömma utan hästdoser hGH.

Skönt att se andra inflika med riktig fakta i denna lögnaktiga svammel-soppa till tråd.
Citera
2019-01-04, 20:03
  #90
Medlem
HRTs avatar
Har gymmat mycket förr i tiden o enda jag kände till var ryssar.
Det här med förkortningar som aas, och vilka steroider som inte ger man boobs har jag noll koll på.
Hade dock varit intressant o få reda på..Får lagligt testo gel av VC pga hormonstörning kan inte säga att det gör speciellt mycket kanske lite mer tryck i kroppen.
Citera
2019-01-05, 18:02
  #91
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappe-n1
Jag har kommit till ett stadie där jag inte längre bryr mig om han sårar mig något mer. Hela relationen är så sexistisk och ytlig på något sätt. Försöker ta mig ut ur skiten nu men när jag tänkte på varför han blivit som han blivit så kanske det är pågrund av anabola vilket skulle göra det lättare för mig att lämna helt. Dock skulle han aldrig erkänna det då han vet att jag skulle bli sur (men bryr mig egentligen inte - det går inte att såra mig mer och det finns ingen tillit). Men har extrem separationsångest.

Jag hoppas han lämnar dig, för du är inte värdig honom. En bra kvinna hade ställt upp för sin man och diskuterat med honom. För övrigt var detta ett dåligt trollförsök.
Citera
2019-01-27, 16:57
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappe-n1
Det har du nog rätt i, känns dock som att alla killar jag träffat varit/är douchebags dvs kollar in andra tjejer och hela ens liv kretsar kring sex?

Vilken snubbe gillar inte sex
Citera
2019-03-08, 02:10
  #93
Medlem
Men fyyy 🙈 Vik hädan satan vilken hemsk tråd! Som någon annan sa: Diskutera med din man! Shot man blir ju mörkrädd av sånt här! Tur att jag har en partner (snart fru) som jag kan vara ärlig med
Citera
2019-03-26, 20:36
  #94
Medlem
akzags avatar
låter som ett ungt par med nån blatte kille som trycker utan kunskap tillsammans med en äcklig fy helvete rygg.
Usch, *holy water squirt*

Ja, han trycker garanterat.
Citera
2019-03-27, 17:09
  #95
Medlem
Rensa huset om du har några olagliga saker inför möjlig husrannsakan
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback