Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-22, 11:28
  #1357
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Vad jag läst tidigare i tråden så jobbade Terese åt kyrkan
Dom utsatta får sådana jobb av socialen/arbetsförmedlingen dom som inte kan ha andra vanliga jobb
Svåra att ha på vanliga arbetsplatser

I ett pm jag fått och lagt ut i tråden tidigare, så jobbade hon åt Röda Korset under 2017.
2018-02-22, 12:49
  #1358
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Vad har gubben levt på hela livet egentligen? Samhall eller något liknande? Nu när jag tänker efter så har jag nog inte förstått vad Terese har gjort om dagarna heller. Någon som vet?

Vet inte vad han jobbat med så jag ska inte uttala mig i frågan, men stod det inte FUP:en att Terese vid nåt tillfälle använt en gammal mobil som tillhörde Jimmy och som han hade haft i jobbet?

Terese har haft olika "specialjobb"/lönebidragsjobb/praktik (förskola, äldreomsorg, röda korset...)
2018-02-24, 11:13
  #1359
Avstängd
tereese ha jobbat på röda korset haft praktik via af Nu är hon på väg få jobb förskola eller äldre boende och hon ha ju även sökt andra ställen men där hon fått jag och ska på intervjun är förskola och äldreboende. Va jag hört
2018-02-24, 11:42
  #1360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
tereese ha jobbat på röda korset haft praktik via af Nu är hon på väg få jobb förskola eller äldre boende och hon ha ju även sökt andra ställen men där hon fått jag och ska på intervjun är förskola och äldreboende. Va jag hört
Hur påverkar hennes kriminalitet chansen att få jobba på exempelvis ett äldreboende eller ett dagis?

Tar de inte utdrag ur belastningsregistret för den typen av jobb? Där kmmer ju alla henens domar att framgå.

Får man jobba på äldrebonde om mna tidigare är dömd för stöld?
2018-02-24, 14:42
  #1361
Medlem
Bymyselfs avatar
Tror det är väldigt svårt att få något jobb så här nära inpå en dom, speciellt inom det offentliga och ännu svårare inom de områdena som nämnts.
2018-02-24, 14:49
  #1362
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Tror det är väldigt svårt att få något jobb så här nära inpå en dom, speciellt inom det offentliga och ännu svårare inom de områdena som nämnts.

Ja det är klart dom har koll på att hon är en tjuv och en som stjäl andras identitet, vad säger att hon inte tar en pensionärs identitet och handlar grejer och så vidare. Kanske rent av snor pengar av de gamla.

En gång tjuv, alltid tjuv
__________________
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-02-24 kl. 14:52.
2018-02-24, 14:58
  #1363
Medlem
Bymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Ja det är klart dom har koll på att hon är en tjuv och en som stjäl andras identitet, vad säger att hon inte tar en pensionärs identitet och handlar grejer och så vidare. Kanske rent av snor pengar av de gamla.

En gång tjuv, alltid tjuv

Och har man blivit ifråntagen sina egna barn är det väl inte så lämpligt att ta hand om andras 🤔.
2018-02-24, 15:01
  #1364
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Och har man blivit ifråntagen sina egna barn är det väl inte så lämpligt att ta hand om andras 🤔.

Ligger någonting i det ni säger!

Kolla in hennes senaste inlägg på Facebook sann vänskap enligt henne! Att ljuga och hota sina vänner är antagligen sann vänskap enligt henne!
2018-02-24, 15:19
  #1365
Medlem
Bymyselfs avatar
Ha ha 😂! En san vän och notorisk lögnerska, går inte alls ihop, fast det är klart, det är ju inte HON som är den sana vännen, utan det är hur alla ska behandla henne, ja jösses!
2018-02-25, 00:22
  #1366
Medlem
GalenSkånings avatar
Någon som hört något gällande överklagan eller om några nya anmälningar som skulle komma?
Börjar fundera om detta någon gång kommer att få ett slut
2018-02-25, 00:37
  #1367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Någon som hört något gällande överklagan eller om några nya anmälningar som skulle komma?
Börjar fundera om detta någon gång kommer att få ett slut
För några dagar sedan skrev hon ett inlägg om att hon är hackad igen Så vi kan nog räkna med att hon fortsätter med sina kriminella gärningar.
2018-02-25, 18:04
  #1368
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
För några dagar sedan skrev hon ett inlägg om att hon är hackad igen Så vi kan nog räkna med att hon fortsätter med sina kriminella gärningar.

Hon avslöjas direkt som lögnare av uppmärksamma medlemmar på FB (Facebook).

Hoppas bara HR avdelningen i kommunen som hon sökt jobb är uppmärksamma och kollar hennes bakgrund (om det ens skulle vara aktuellt att överväga ge henne en anställning). Varken barn eller åldringar bör behöva utsättas för henne. Sortera skruv på Samhall är nog en mer lämplig sysselsättning.....

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback