Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-11, 14:11
  #25
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En så kallad Trunk Shot hoppas jag på, det är trots allt ett av hans trademarks. Jag misstänker även att Deanna Troi kommer att glida runt barfota.

Haha!!! "Trunk shot", det var som fasen... det får vara ett bagageutrymme i en shuttle craft typ...
Orkar inte med någon tidsresa grej :-)
Citera
2017-12-11, 14:12
  #26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Haha!!! "Trunk shot", det var som fasen... det får vara ett bagageutrymme i en shuttle craft typ...
Orkar inte med någon tidsresa grej :-)
Kanske inte nödvändigtvis från ett bagageutrymme. Det används ju även från väskans perspektiv i Pulp Fiction. Vad som helst som liknar ett bagageutrymme duger.
Citera
2017-12-11, 16:40
  #27
Medlem
BlackMetals avatar
Tror inte det här kommer att hända men kul rykte. Känns som att han troligtvis kommer få bryta ett par av de saker man annars förväntar sig slippa i en Tarantino-rulle -> En studio som lägger sig i och större avsaknad av digitala effekter.
Citera
2017-12-11, 17:07
  #28
Medlem
Luxuss avatar
Så länge det inte blir en film som utspelar sig på ett holodeck större delen av tiden med scenario från antingen nutid eller historia. Det har man tröttnat på.

Känns som att de mesta greppen använts om man tittar på alla serierna och filmerna
som redan gjorts. Enda nya vore väl att man följer någon annan ras, exvis romulans och släpper människoperspektivet. Men är det star trek då?
Citera
2017-12-12, 13:13
  #29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Tror inte det här kommer att hända men kul rykte. Känns som att han troligtvis kommer få bryta ett par av de saker man annars förväntar sig slippa i en Tarantino-rulle -> En studio som lägger sig i och större avsaknad av digitala effekter.
Fast Paramount har enligt uppgift valt att gå vidare med det.
Citera
2017-12-15, 17:57
  #30
Medlem
Gud vad löjligt detta låter, ingenting jag tänker se.
Citera
2017-12-15, 18:40
  #31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microvogsugn
Gud vad löjligt detta låter, ingenting jag tänker se.
Hade du tänkt se en kommande Star Trek-film överhuvudtaget? Har du kanske lust att utveckla ditt resonemang lite?
Citera
2017-12-15, 22:41
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hade du tänkt se en kommande Star Trek-film överhuvudtaget? Har du kanske lust att utveckla ditt resonemang lite?

Att kräva blod och att den ska vara barnförbjuden.. Är inte det ett tecken på att man inte är världens bästa regissör?
Citera
2017-12-16, 00:14
  #33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microvogsugn
Att kräva blod och att den ska vara barnförbjuden.. Är inte det ett tecken på att man inte är världens bästa regissör?
Nej, det är ett tecken på att man inte vill göra PG-13-filmer.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback