Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-10, 13:12
  #1
Medlem
Har märkt att när jag söker på mitt företag på sidor som Mer Info etc så står det ett företags telefon nummer där som jag inte alls känner igen. Vet inte var ifrån det kommer. Var och hur ändrar man företagets telefon nummer så att det stämmer på sidor som dessa?
Citera
2017-12-10, 13:17
  #2
Medlem
Kontakta aktuell sida
Citera
2017-12-10, 13:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Kontakta aktuell sida

Nej, de måste dra det från någon register någonstans. Så jag antar att jag måste ändra det på antingen skatteverket, bolagsverket eller verksam etc. Frågan är bara vilken och var och hur.
Citera
2017-12-10, 13:35
  #4
Medlem
PTHJs avatar
Ring numret du fått fram och se om någon svarar som kan ge dig en förklaring. Kanske är så att företagets ID är på väg att kapas.
__________________
Senast redigerad av PTHJ 2017-12-10 kl. 13:52.
Citera
2017-12-10, 14:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elokat
Nej, de måste dra det från någon register någonstans. Så jag antar att jag måste ändra det på antingen skatteverket, bolagsverket eller verksam etc. Frågan är bara vilken och var och hur.

Kolla först på Verksam vad du har för uppgifter registrerade.

Sen kan det vara så att det finns ett telefonnummer hos någon operatör med ditt organisationsnummer felaktigt registrerat. Och att operatören sen har sålt de uppgifterna.
Kolla vilken operatör hos PTS.
https://nummer.pts.se/NbrSearch
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback