Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-10, 19:30
  #13
Medlem
Gamefitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Ytterst en önskan om att bli stor och stark! Har alltid haft en bra grund så jag var sugen på att lägga på mer massa. Tog dock åratal att gå från tanke till handling.
Det kan jag tänka mig, just nu så kör jag mest med min egen vikt och ibland kör jag med vikter men det är bara när jag ska köra armar och lite rygg typ jag vill inte bli stor utan bara vältränad, vilket jag redan är, men ska bara växa nån millimeter till
Citera
2017-12-10, 21:59
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamefitness
Det är riktigt bra, så du gymmar fortfarande nu då?

Ja, självklart, jag minns inte en senast jag missade ett pass. Det måste ha varit för lite drygt 1.5 år sedan när jag hade feber. Men annars så blir det 3-5 gånger i veckan, beroende på vad jag har för mål (tränar mest för maxstyrka så behöver vila mer ibland).
Citera
2017-12-11, 11:46
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamefitness
Det är riktigt starkt av dig faktiskt, vad för kampsport går du på eller gick?
Jag körde karate som ung. Började sen med brottning och gick vidare till MMA/shooto där man får kombinera alla kunskaperna.
Citera
2017-12-13, 05:48
  #16
Medlem
Tajger66s avatar
För mig räcker det att se mina jämnåriga (feta) vänner 40-50 årsåldern för att springa till gymmet med glädje. Har som sagt vänner som har stora problem med sin hälsa som inte ens fyllt 45 bara pga av lathet och fet mat. Bara detta ger mig energi att jobba mer på gymmet och bara hoppas jag inte åker på nån annan skit men jag ger ju mig själv bättre odds om jag håller mig i form ni förstår. Bättre odds för ett friskare liv, inte nödvändigtvis ett längre liv men vill vara så frisk som möjligt på ålderns höst.
Citera
2017-12-13, 19:10
  #17
Medlem
Yahnoovass avatar
Egen personlig utveckling. Vela förändra hela min livsstil.. kändes som ett bra första steg.
Bygga upp mitt egna tempel
Citera
2017-12-13, 19:53
  #18
Medlem
Smått OCD med att mäta resultat oavsett vad det gäller, att få följa sina resultat som man gör i Wendler 531 som jag kör nu är sjukt tillfredsställande för mig.

Har haft perioder av löpning också och samma sak där, älskade att förbättra min tid.

Jag är så klart orolig för hur jag ska hantera den tid då jag inte längre kommer kunna prestera bättre men mtp nivån jag är på nu lär inte det ske förrän efter 40 iaf.
Citera
2017-12-14, 09:07
  #19
Medlem
herrrobotkrabbas avatar
En kompis till mig när jag var 16 år brukade gymma. Så jag hakade på honom ett par gånger och tyckte att styrketräning var kul. Sedan dess har jag gymmat, men även börjat löpträna.
Är förövrigt fortfarande kompis med denna kille. Lät som att jag inte är vän med honom längre.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback