2018-04-03, 00:29
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejfra
Fast du har ju missat helt och hållet att det tredje etage var stängt. Kompisvallen aka draperivallen.
Nja bortasektionen på etage 3 var öppen. Inga draperier där inte, inte heller överst på norra.
Citera
2018-04-03, 02:26
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejfra
Öh va? Vart är det avsaknad av fingertoppskänsla att gå och se Dalkurd spela? Oavsett om det är mot gnaget eller inte? Snacka om bajsnödig nivå - han har spelat en säsong för Bajen om det nu ens skulle spela någon roll.

Om du inte har lärt dig det än så är lagkänslan helt borta för de moderna spelarna. Är det skamligt att byta Allsvensk klubb med? Jag håller på laget, inte individen.

https://www.instagram.com/p/0fdJWexz...aken-by=jiloan - Tror han brinner bra mycket mer för Dalkurd än varken BK Forward eller Malmö eller Bajen. Han är inte direkt i Bajen för titlar utan är nog bara att han får bra mycket mer betalt där än i Dalkurd.
Ja, i och med att han är en Hammarbyspelare och representerar Hammarby är det lite olämpligt. Visserligen gjorde han en liknande grej då han besökte Olympia tillsammans med Albornoz när HeIF mötte BP men likväl så är det lite opassande.

Skulle t.e.x Stefan Silva va på plats när Djurgården möter Sirius är jag övertygad om att de flesta gnagare hade reagerat.
Citera
2018-04-03, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Det vevades även i Sundsvall mellan tillresta örebroare och Giffare. Ingen i ÖSK var över 20
Ösk var rätt patetiska
Citera
2018-04-03, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja, i och med att han är en Hammarbyspelare och representerar Hammarby är det lite olämpligt. Visserligen gjorde han en liknande grej då han besökte Olympia tillsammans med Albornoz när HeIF mötte BP men likväl så är det lite opassande.

Skulle t.e.x Stefan Silva va på plats när Djurgården möter Sirius är jag övertygad om att de flesta gnagare hade reagerat.
Enorm skillnad. Jille är kurd och Dalkurd är deras motsvarighet till landslaget, så som läget är idag. Det upprör mig lika lite som att Kennedy hyser känslor för Assyriska.

Sen att en spelare går och kollar när ens gamla lagkamrater lirar berör mig knappast heller. Fotbollsspelare är människor som behöver kunna ha ett socialt liv. Tro't eller ej.
Citera
2018-04-03, 10:34
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Enorm skillnad. Jille är kurd och Dalkurd är deras motsvarighet till landslaget, så som läget är idag. Det upprör mig lika lite som att Kennedy hyser känslor för Assyriska.

Sen att en spelare går och kollar när ens gamla lagkamrater lirar berör mig knappast heller. Fotbollsspelare är människor som behöver kunna ha ett socialt liv. Tro't eller ej.
Sen kan man lägga till att det borde ingå i arbetsbeskrivningen för en fotbollsspelare att ha koll på hur motståndarna spelar. Att då gå på en match, som alla vet det bästa sättet att se på fotboll, är inget att reagera på så länge spelaren inte står i någon klack eller har på sig "fel" halsduk. Har förresten under åren sett många AIK/DIF spelare som varit och kollat på Bajen utan att ens höja på ögonbrynen.
Citera
2018-04-03, 13:05
Medlem
manodepressivs avatar
Hörde snack om bråk på Marité på lördagskvällen. Var det DIF? Jätteunga killar.

Väldigt bra agerande av Bishops Arms på matchdag. Helt rätt att backa undan och låta oss servera oss själva. Då blir det mindre missförstånd och tjafs.

Fler supportar borde anamma maracas på läktaren. Väldigt bra och svängigt. ÖFK är äkta Samba.

https://minfil.org/69JdZ8deb1/sketch-1522753407660.png

Lite grinigt efteråt dock.
Citera
2018-04-03, 14:40
Citat:
Än mer överraskande var det att träffa på Jiloan Hamad i kön till kiosken, visserligen är det ingen större överraskning nu när han är kurd men i och med han är en representant för Hammarby är det lite mer konstigt. Mer fingertoppskänsla borde han besitta.

Lägg ner.

Hamad har i flertalet (typ alla) intervjuer pratat om sitt kurdiska ursprung och stolthet över att vara kurd. Inte en jävel tror att han är mer Bajare än kurd, och att han ens skulle överväga att inte gå när Dalkurd spelar i hans riktnummer område.
Citera
2018-04-03, 16:43
Medlem
Dalkurd, och alla som har med dem att göra, kan dra åt helvete.

Fattar man inte detta i Bajen? Jösses...
Citera
2018-04-03, 17:12
Medlem
116-Sofias avatar
Riktigt tråkigt att kapaciteten på norra övre inte sätts till en rimlig siffra. När det är slutsålt och ändå finns så mycket plats kvar är det ett uppenbart fel. Samma med ståplatsredueringen på flera arenor i Sverige, förstör mycket av stämningen.
Citera
2018-04-03, 17:15
Medlem
Citat:

Du är ute och snurrar som vanligt märker jag. Du är inte övertygad om någonting utan endast säger så.

Hamad har uttryckt i b.la Tutto Balluto att han brinner för Dalkurd och det är lagets i hans hjärta. Ingen reagerar på det då det är hundra procent förståligt.

Hade inte reagerat ett piss på om Danielsson hade besökt AIK-Sundsvall t.ex - inga ögonbryn höjda. Du som är skitnödig och besitter ett intellektuell av en tolvåring.
Citera
2018-04-03, 17:29
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Bra start på Allsvenskan för vår del, vinst mot Elfsborg och en bra stämning hela dagen i Borås igår som inkluderade internbox en jävla massa fylla
Citera
2018-04-03, 17:33
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Bra start på Allsvenskan för vår del, vinst mot Elfsborg och en bra stämning hela dagen i Borås igår som inkluderade internbox en jävla massa fylla

Läste något om bråk mellan två grupperingar ang. en svensk flagga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in