2018-05-07, 17:48
Medlem
Tratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
En uppriktig fråga till alla gårdare härinne. Vart hänger ni innan ("hemma")derbymatcherna mot oss egentligen? Det var ju trots allt åtminstone 16-17 000 djurgårdare på matchen senast.

På bussen in till Söder, bara Bajare.
På Söder under hela förmiddagen, bara Bajare.
På tricken mot Gullmars drygt 1 timme innan match, bara Bajare.

Bor i ett riktigt DIF-näste, åkte till Uppsala i lördags och bytte på centralen.

Såg inga andra färger än Hammarby, dock en orimligt stor mängd från regionaltågen, alla höll höger i stressgången mot tuben. Skäms alla utsocknes-Bajare, lär er eller ta bussen till Medis.
Citera
2018-05-07, 17:52
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Bor i ett riktigt DIF-näste
Ses på söndag då!
Citera
2018-05-07, 17:57
Medlem
Tratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Ses på söndag då!

Lär befinna mig på västra, skulle hävda att det är rätt jämnt mellan stockholmslagen i övrigt där
Citera
2018-05-07, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
På våra hemmaderbyn är vi tilldelade Globen, på era hemmaderbyn är ni tilldelade Globen. Är detta nytt för dig? Är du nygårdare?

Oavsett vilka som står som hemmalag är Söder alltid till 100% grönvitt dock vilket givetvis är skönt att behöva slippa åka till typ Vasaparken.
Vi har varit på greken bl.a inför bortaderbyt 2016, lägg därtill att vi alltid har En arena också.
Citera
2018-05-07, 18:12
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Vi har varit på greken bl.a inför bortaderbyt 2016, lägg därtill att vi alltid har En arena också.
När verkligheten överträffar dikten.
Citera
2018-05-07, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vafasen, ett inlägg där du inte skriver att dif gör det bra på läktaren med tanke på deras derbysvit? Trodde det var din grej!
jag räknar inte matcherna mot BP som derbyn men helt godkänd insats av DIF
Citera
2018-05-07, 19:18
Medlem
Nu är jag inte på plats på stadion. Men visst hör man inte Malmös klack för fem öre? Blåvitt har skanderat ”ale blåvitt ale, framåt blåvitt ale” och Malmö har jag inte hört alls. Är de alltid så här kassa? Trumman hörs ju dock.
Citera
2018-05-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Nu är jag inte på plats på stadion. Men visst hör man inte Malmös klack för fem öre? Blåvitt har skanderat ”ale blåvitt ale, framåt blåvitt ale” och Malmö har jag inte hört alls. Är de alltid så här kassa? Trumman hörs ju dock.

För att micken är placerad vid bortaklacken. Samt ståplats reducering med 2000 platser. Går du utanför arenan så hör du bara MFF.

Med en jävla skittränare utan spelidé (MP). Så ger man fan upp, när ska han ryka?? Skandal..
Senast redigerad av shaaah 2018-05-07 kl. 19:50.
Citera
2018-05-07, 20:56
Medlem
MFF:s klack totalt utsjungna av Blåvitts. Alla verkade ge upp trots bara ett måls underläge. Verkar vara massa medgångsfans i klacken? Pinsamt dåligt.
Citera
2018-05-07, 21:14
Medlem
Vilken vidrig klubb Malmö är, supportrarna buar åt en tidigare akademispelare som blir utburen på bår och blir sen fullständigt utsjungna av bortaklacken pga man ligger under
Citera
2018-05-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Vilken vidrig klubb Malmö är, supportrarna buar åt en tidigare akademispelare som blir utburen på bår och blir sen fullständigt utsjungna av bortaklacken pga man ligger under
De trodde han överdrev och hade kramp. Var liksom ingen allvarlig situation. De buade ju iaf inte när han bars ut på bår.
Citera
2018-05-07, 21:21
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
De trodde han överdrev och hade kramp. Var liksom ingen allvarlig situation. De buade ju iaf inte när han bars ut på bår.

Öhh, det gjorde de visst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in