Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-01-18, 05:46
Medlem
d00rkeys avatar
Jag har två vidz med en tjej som får sprutorgasmer på löpande band, och nu undrar jag om någon vet något om denna fenomenala "artist"? Jag har inget att gå på när jag ska söka mer info eller flera filer, så lite hjälp/info hade varit mycket uppskattat!

Länk för att se dump från själva filmerna:
http://rapidshare.de/files/11266547/pic66.jpg.html

Edit: bilden nu borttagen (mission accomplished).
Citera
2006-01-18, 13:22
Medlem
Thurmans avatar
De e miss puddles! Det finns en del filmer med henne. Hon fanns en gång i tiden på en sajt. Den försvann, kanske pågrund av att filmer folk beställde och betalade för aldrig levererades.
Men det finns ett gäng filmer på nätet! Sök på miss pudddles eller kanske
squirt!
Citera
2006-01-18, 13:44
Medlem
Finws avatar
Ja jäklar. Porr från internets barndom.

Jag hade ett klipp med henne som jag lyckats hitta på Kazaa. Hette nått i stil med "Notr's bitch". Skulle väldigt gärna se det igen.
Citera
2006-01-18, 15:17
Medlem
Sök på:

offtopic

"Cytherea" Ohja...

"Tianna Lynn"

m.fl.
Citera
2006-01-18, 15:59
Medlem
d00rkeys avatar
Tjo, jag må takke för den snabba hjälpen, Finwë och Thurman! Miss Puddles verkar det vara... Notr's bitch är dock inget klipp som jag känner igen...

HvDumle: Dina tips leder till andra "squirtare", skulle jag gissa, eller?
Citera
2006-01-18, 17:09
Medlem
Finws avatar
Visst är det här samma tjej?
http://www.megaupload.com/?d=3188S6ZX
(Tyvärr försvinner ljudet i slutet av klippet, eller så var det bara min dator som fulade sig på nått vis)
Enda jag hittade när jag sökte på notr's bitch på google.

Den övre av bilderna är väl föresten från ett klipp där hon ligger på golvet? Det och det jag just länkade till var de två jag hade när det begav sig.
Citera
2006-01-18, 18:10
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finwë
Den övre av bilderna är väl föresten från ett klipp där hon ligger på golvet? Det och det jag just länkade till var de två jag hade när det begav sig.
Yapp! Hon ligger på golvet och ser ut o ha de gött... Länge och väl...
Edit: Den filen som du länkar till (via megaupload.com) verkar inte komma igång. Själva nerladdningen alltså, så jag testar väl bara o ladda om sidan... och återkommer om det strular ännu mer...
Citera
2006-01-18, 19:25
Medlem
d00rkeys avatar
Det sketade nog ner sig på grund av att jag kör Firefox (1.0.7) och den är lite förmodligen inte riktigt stabil... Så jag gick över till internet explorer men då var nerladdningen redan spärrad. Antagligen bara för idag, hoppas jag...
Citera
2006-01-18, 19:28
Medlem
Finws avatar
Jobbigt, men jag håller på att lägga upp den på Rapidshare, så det kommer en förhoppningsvis fungerande länk snart.

edit: Tyvärr går det sjukligt långsamt av nån anledning, så det tar väl en tjugo minuter till.
Citera
2006-01-18, 19:31
Medlem
d00rkeys avatar
Schysst! Man bugar och bockar!
Citera
2006-01-18, 19:54
Medlem
Finws avatar
Så där ja:
http://rapidshare.de/files/11306447/...m18s_.mpg.html
Citera
2006-01-18, 20:02
Medlem
d00rkeys avatar
Tack som fan! Nu funkar det... Håller på att ladda ner nu...
Fast... ehrrm... du hade lyckats slå in ett mellanslag i länkadressen, vilken jag ju hittade (naturligtvis), så det ordnade sig...

Edit: Nu ska vi se.. om den är nå't bra... Och söker du någon av mina (två) så fyll i så ska jag försöka ordna... nå't...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in