Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-09, 22:31
  #25
Medlem
sebastian_s avatar
Vecino är en ny favorit för mig. Härligt driv med bollen
2017-12-09, 22:54
  #26
Medlem
myskankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Vecino är en ny favorit för mig. Härligt driv med bollen

Uruguay håller på att skaffa sig ett fint mittfält. Lägg till Torreira och Bentancuor. Kanske inte i detta VM, men kanske i nästa.
2017-12-10, 16:12
  #27
Medlem
Ezzelinos avatar
Mediokert av Napoli hitintills i afton. Oavgjorda matcher för Juventus, Inter och Roma ger dem förstås ett utmärkt läge att återta ligaledningen här.
2017-12-10, 17:10
  #28
Medlem
snillet_1s avatar
Insigne borta och Mertens ur form - ja, då vinner inte Napoli. Fem ligamatcher i rad har nu belgaren gått mållös.
2017-12-10, 18:11
  #29
Medlem
Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Insigne borta och Mertens ur form - ja, då vinner inte Napoli. Fem ligamatcher i rad har nu belgaren gått mållös.


Så är det. Truppen är bra, men tunn som papper. Ounas till exempel kanske kan bli en höjdare om två-tre år, men att vara tvungen att skicka in honom i en vinstjakt för att toppa serien kan inte vara svinkul för Sarri.
Jag hoppas verkligen att laget hamnar topp fyra för att ha en chans på CL. Högre än så är knappast realistiskt. Om nu inte AdL luftar plånboken på vintermercaton, vilket nog inte kommer hända...

Sen är man ju lite småkär i Fio med ungdomarna Chiesa och Simeone på topp.
2017-12-10, 20:18
  #30
Medlem
snillet_1s avatar
Milan XI: 4-3-3 Donnarumma; Abate, Musacchio, Bonucci, Rodriguez; Kessie, Montolivo, Bonaventura; Suso, Kalinic, Borini.

Bologna XI: 4-3-3 Mirante; Torosidis, Gonzalez, Helander, Masina; Nagy, Pulgar, Donsah; Verdi, Destro, Palacio.
2017-12-12, 19:36
  #31
Medlem
P.Gs avatar
Svängig match i Genua.
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback