Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-09, 13:32
  #25
Medlem
BlueStars avatar
Otydligt rubrik ("Svenska män med Thailänska flickvänner") justerad för att tydliggöra varför tråden startats i det här delforumet.

Frågor och synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2017-12-09, 13:32
  #26
Medlem
heriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Sant. Kopplingen till metoo är underlig. Vill TS kanske förtydliga lite?
Ett kvinnligt kommunalråd har en partikollega som hittat sin sambo på en bar i Thailand alltså garanterat köpt sex av henne och blir nu av en journalist interviuad om detta. Vad händer?
Citera
2017-12-09, 15:30
  #27
Medlem
Som-Gjutens avatar
Hmmm...
Jag har alltid fått för mig att det är något bra ( att ta hem en Thailändare )
Lever hon med sin nya man här i Sverige så behöver hon inte gå på gatan eller?

Alternativt att de öppnar en thai-massage om de vill fortsätta i samma spår då....
Citera
2017-12-10, 20:00
  #28
Medlem
BDnrjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
De flesta män vet nog inte alltid ens om vad hans nya kvinna gjort före han träffade henne och lever kanske i en villfarelse om att just hans egen kvinna.
Vissa män hittar ju sin thai i en gogobar men några hittar dem på andra ställen och då berättar nog sällan kvinnan om sin egentliga försörjning ifall hon tror sig hittat en keeper.

Men vad är egentligen frågeställningen? Finns det nåt problem i vad kvinnan haft för arbete innan hon kom till Sverige?

Eller menar TS att hon fortfarande är prostituerad med sin nya man som den enda torsken?

Är i Patong Thailand för tillfället. Här är klockan 2 på natten och musiken dunkar, unga thaitjejer står i bikinis och dansar på bardiskarna. Både unga och gamla män stirrar, och andra ser bara på med skräckblandad facination.

Var på en pingpong show ikväll, och då såg jag vart de gamla prostituerade tog vägen. Såg dem skjuta pilar ur f*ttan och även stoppa upp en levande fågel. Så de stackars söta thai tjejerna måste hitta nån äldre västerlänning, annars får de lära sig att röka en cigg ur f*ttan.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback