Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 16:55
  #73
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jag får humörlyft och aningen mindre pupiller när jag kör på doser om ~300mg och då är min gärna fentaförstörd också

Jag fick inte mer effekt och då har jag inte använt några tyngre opioider på många år.
Det blir inte roligare än så för de flesta verkar det som.
Citera
2018-02-10, 17:03
  #74
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Jag fick inte mer effekt och då har jag inte använt några tyngre opioider på många år.
Det blir inte roligare än så för de flesta verkar det som.

Jäkligt synd. Konstigt att en del tycker det liknar oxy dock...

Finns inga RC-opi på marknaden nu heller så det börjar bli segt enligt mig. Bara glad jag inte är fysiskt beroende av fenta. Då hade jag fan gråtit nu alltså.
Citera
2018-02-10, 21:27
  #75
Medlem
mecca--villages avatar
Hur var det nu med att skjuta i sig av denna?

Blev att jag testade att panga lite och spänner lite fortfarande typ 4-6min efter men känner mig duktigt mer moffad och noddar sönder framför skärmen tog väl 10min minst att få iväg onlöhhrt
__________________
Senast redigerad av mecca--village 2018-02-10 kl. 22:15.
Citera
2018-02-10, 22:24
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Hur var det nu med att skjuta i sig av denna?

Blev att jag testade att panga lite och spänner lite fortfarande typ 4-6min efter men känner mig duktigt mer moffad och noddar sönder framför skärmen tog väl 10min minst att få iväg onlöhhrt

Denna ska inte skjutas, Om du inte vill riskera att få blodstopp i venerna som kan leda till till amputering i värsta scenario.
Citera
2018-02-11, 01:05
  #77
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Denna ska inte skjutas, Om du inte vill riskera att få blodstopp i venerna som kan leda till till amputering i värsta scenario.

Har inte det att göra med om man skjuter den i beredning som Coaxil täpper kiseldioxiden i tabletterna till fina blodkärl, men det problemet bör inte uppstå med rent pulver?
Citera
2018-02-11, 01:20
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Har inte det att göra med om man skjuter den i beredning som Coaxil täpper kiseldioxiden i tabletterna till fina blodkärl, men det problemet bör inte uppstå med rent pulver?

Kan vara så. Men vad jag minns så varnade någon på bluelight lr liknande folk från att IVa det pulverbaserade också. jag kan så klart ha helt fel så klart.
Citera
2018-02-11, 01:22
  #79
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Kan vara så. Men vad jag minns så varnade någon på bluelight lr liknande folk från att IVa det pulverbaserade också. jag kan så klart ha helt fel så klart.

Sedan Jusef lämnade oss är det väl egentligen ingen som vet något på riktigt alls? ;-)
Men det gör ju det hela lite mer spännande. Skulle inte iv:at denna dock, för kasst rus på andra intagssätt för att vara värt risken.
__________________
Senast redigerad av nils.flygel 2018-02-11 kl. 01:25.
Citera
2018-02-11, 01:29
  #80
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Hur var det nu med att skjuta i sig av denna?

Blev att jag testade att panga lite och spänner lite fortfarande typ 4-6min efter men känner mig duktigt mer moffad och noddar sönder framför skärmen tog väl 10min minst att få iväg onlöhhrt

Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Har inte det att göra med om man skjuter den i beredning som Coaxil täpper kiseldioxiden i tabletterna till fina blodkärl, men det problemet bör inte uppstå med rent pulver?

Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Kan vara så. Men vad jag minns så varnade någon på bluelight lr liknande folk från att IVa det pulverbaserade också. jag kan så klart ha helt fel så klart.
Den natriumkloridbaserade (eller natriumhydroxid, vet ej) versionen som är den enda som säljs inrikes (så vitt jag vet, pma gärna om ni vet någon som sitter på natriumsulfat) är otroligt frätande och är inte nyttigt att komma i kontakt med känsliga ytor!!! Natriumklorid och natriumsulfat är båda pulver, så att benämna något vid endast "pulver" kan vara ganska missledande :P
Med det sagt, undvik IV:a. Denna har 99% biotillgänglighet oralt.

Ta inte mitt ord men det är hur jag tolkat det jag läst på om. Är inte någon kemist på långa vägar.

Jag gillar f.ö. denna väldigt mycket, känns som att phenibut boostar en hel del. Noddar på doser á 100 mg. Har inte någon vidare opiattolerans.
__________________
Senast redigerad av FuGeeLala 2018-02-11 kl. 01:34.
Citera
2018-02-12, 17:53
  #81
Avstängd
10 g av detta i beslag hos polisen, innan det ens hunnit anlända.
Fick brev.

För de som tvivlar kan jag skicka bild på PM.

Beställ INTE från C-S
Citera
2018-02-12, 18:01
  #82
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
10 g av detta i beslag hos polisen, innan det ens hunnit anlända.
Fick brev.

För de som tvivlar kan jag skicka bild på PM.

Beställ INTE från C-S
Har du haft problem i form av beslagtagna ordrar tidigare?
Märkligt med beslag av brev när det skickas inrikes.

Skicka gärna bild i PM, inte för jag tvivlar på dig utan för jag är nyfiken på vad de skrivit.
Citera
2018-02-12, 19:13
  #83
Avstängd
Jag kan tydligen inte skicka PM av någon outgrundlig anledning står det att det är då man varit medlem i mer än 30 dagar, men märkligt, för jag har varit medlem i några år nu. Dock inte nämnvärt aktiv på forumet.

Här laddar jag upp bild för er som inte tror mig..

http://www.bilddump.se/bilder/201802...18.255.142.jpg
Citera
2018-02-12, 21:12
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Sedan Jusef lämnade oss är det väl egentligen ingen som vet något på riktigt alls? ;-)
Men det gör ju det hela lite mer spännande. Skulle inte iv:at denna dock, för kasst rus på andra intagssätt för att vara värt risken.

Hehe , Sant Jusef var riktigt kunnig . Tråkigt att han la ned. Dom vi har på marknaden idag vet inte särskilt mkt om något verkar det som.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback