Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-06, 10:36
  #37
Medlem
SwanSongs avatar
Sådär ja, nu har jag testat denna och tänkte berätta hur jag upplevde det.

Vi kan börja med min tolerans.
Har tagit det lugnt med opis den senaste tiden, endast kört på ett par flaskor av TS 3-maf som var en besvikelse (den sista flaskan gav mig i princip små pupiller och ett lätt illamående) och hade redan tänt av ordentligt när jag fick tag på detta pulver.

Började med att vara en idiot och snorta en liten dos, gjorde ont som fan, näsan svullnade upp och tårarna rann men fick effekt.
Kändes ungefär som en låg dos tramadol blandat med en hint av kodein. Blev glad, lite mysig och fick energi.
Förstår helt hur denna kan användas som (korttidsverkande!!) alternativ till antidepressiva

När jag hade hjärna nog att googla intagssätt så testade jag att bomba en lite större dos på kvällen, hade inte så mycket så kom inte upp i dom där "opidoserna" det snackas om men fick helt klart ett rus.
Det var ungefär samma känsla men dels starkare och även smått sederande ifall man la sig ner och blundade. Plus lite klassisk opiod känsla... Ni vet vad jag pratar om

Har man tillgång till lite högre doser är jag ganska säker på att man kan få ett riktigt opirus av denna, så när pengarna ramlar in om ett par veckor tänker jag leka försökskanin igen

Tyckte trots allt snack om att den orala biotillgängligheten ska vara lika bra att snorta gav bäst effekt, men kan lika gärna vara placebo från min sida.
Hursomhelst så tänker jag skrapa ur det sista och hoppas att min näsa förlåter mig.

Vill även ge cred till CS, underbar service och riktigt trevliga att ha att göra med!!

That's it, hoppas att det var till någon hjälp för er som är nyfikna!
Citera
2018-01-06, 11:56
  #38
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwanSong
Sådär ja, nu har jag testat denna och tänkte berätta hur jag upplevde det.

Vi kan börja med min tolerans.
Har tagit det lugnt med opis den senaste tiden, endast kört på ett par flaskor av TS 3-maf som var en besvikelse (den sista flaskan gav mig i princip små pupiller och ett lätt illamående) och hade redan tänt av ordentligt när jag fick tag på detta pulver.

Började med att vara en idiot och snorta en liten dos, gjorde ont som fan, näsan svullnade upp och tårarna rann men fick effekt.
Kändes ungefär som en låg dos tramadol blandat med en hint av kodein. Blev glad, lite mysig och fick energi.
Förstår helt hur denna kan användas som (korttidsverkande!!) alternativ till antidepressiva

När jag hade hjärna nog att googla intagssätt så testade jag att bomba en lite större dos på kvällen, hade inte så mycket så kom inte upp i dom där "opidoserna" det snackas om men fick helt klart ett rus.
Det var ungefär samma känsla men dels starkare och även smått sederande ifall man la sig ner och blundade. Plus lite klassisk opiod känsla... Ni vet vad jag pratar om

Har man tillgång till lite högre doser är jag ganska säker på att man kan få ett riktigt opirus av denna, så när pengarna ramlar in om ett par veckor tänker jag leka försökskanin igen

Tyckte trots allt snack om att den orala biotillgängligheten ska vara lika bra att snorta gav bäst effekt, men kan lika gärna vara placebo från min sida.
Hursomhelst så tänker jag skrapa ur det sista och hoppas att min näsa förlåter mig.

Vill även ge cred till CS, underbar service och riktigt trevliga att ha att göra med!!

That's it, hoppas att det var till någon hjälp för er som är nyfikna!
Den sodiumbaserade versionen (den CS säljer) är väldigt frätande och bör undvika kontakt med slemhinnor och andra känsliga områden. Att blanda i en skvätt med vatten och svepa fungerar utmärkt.
Citera
2018-01-06, 12:46
  #39
Medlem
SwanSongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Den sodiumbaserade versionen (den CS säljer) är väldigt frätande och bör undvika kontakt med slemhinnor och andra känsliga områden. Att blanda i en skvätt med vatten och svepa fungerar utmärkt.

Jo, märkte det... En gång var nog ingen fara (utöver extremt obehag) men kan tänka mig att det kan ge rejäla skador om man gör det kontinuerligt.

Bara jag som var dum nog att snorta en liten dutt i början utan att kolla upp det först :$

Aja, live and learn, I guess
Citera
2018-01-06, 13:58
  #40
Medlem
FuGeeLalas avatar
Undvik även att inmundiga något läskande/syrligt samtidigt då detta neutraliserar den natriumbaserade substansen och gör den mer eller mindre inaktiv.
Citera
2018-01-15, 01:57
  #41
Medlem
Viss opiat feeling finns. Det är absolut inte för någon som brukar fentanyler mm iaf. Skön värme i kroppen och bra välmående, kliar lite smått. Runt doser på ksk 100mg lr mer då jag ej haft våg.
Tycker effekten är påtaglig runt 2-4tim ungefär. Svårt o säga vad jag ska jämföra det med. Tycker nog nästan om denna mer än tramadol. Effekt ger den helt klart. I slutet av skedet tycker jag man blir ganska trött iaf. Inga bieffekter att tala om. Tycker swansongs beskrvining stämmer bra. En hint av kodein/tram. Helt enkelt ganska duglig. Något jag skulle kunna tänka mig o ta igen iaf. Tummen upp från mig.
__________________
Senast redigerad av Dobelol 2018-01-15 kl. 02:05.
Citera
2018-01-22, 00:10
  #42
Avstängd
nils.flygels avatar
Vilken dos rekommenderar ni bombat för en utan opioidtolerans?
Citera
2018-01-22, 09:05
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Vilken dos rekommenderar ni bombat för en utan opioidtolerans?

Jag ögonmåttade en nolletta och det var lagom.

Jag blev glatt överraskad av denna. Väldigt skön substans.
Citera
2018-01-22, 12:42
  #44
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Den sodiumbaserade versionen (den CS säljer) är väldigt frätande och bör undvika kontakt med slemhinnor och andra känsliga områden. Att blanda i en skvätt med vatten och svepa fungerar utmärkt.

Ingenting för armvecket då antar jag... FAN! Vad jag saknar att skjuta U-47700 nonstop och bara nodda järnet...
Citera
2018-01-22, 13:32
  #45
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Ingenting för armvecket då antar jag... FAN! Vad jag saknar att skjuta U-47700 nonstop och bara nodda järnet...
Nej verkligen inte! En kommer få symtom liknande de som skjuter "krokodil".
Citera
2018-01-22, 13:42
  #46
Medlem
CoopColas avatar
Tror ni denna kan fungera samtidigt som sub? Verkar ju inte vara en ren opiat/opioid som jag förstår det.. eller tänker jag fel?
Citera
2018-01-25, 19:48
  #47
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag ögonmåttade en nolletta och det var lagom.

Jag blev glatt överraskad av denna. Väldigt skön substans.

Tack för infon, jag har våg så kommer nog göra på 0,1 då. Kan du jämföra den med någon annan opioid?
Citera
2018-01-27, 09:29
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Tack för infon, jag har våg så kommer nog göra på 0,1 då. Kan du jämföra den med någon annan opioid?

Svårt att jämföra med någon annan opi, men jag tycker den är bättre än kodein, etylmorfin och tram(kanske känns som en blandning av dom &#128512.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback