Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-29, 00:30
  #13
Medlem
Kommer nog med en rapport om denna imorgon. Har ett gram att hämta ut iaf.
Kommer inte köra en våg då jag ej har någon hemma längre efter snuten plockade min senaste för inte allt för länge sen.
Kommer antagligen dela grammet i ungefär 10-12 lika stora högar och då köra 1 sån, så runt 80-100MG iaf.
Jag har 0 tollerans mot substanser som påverkar opoid / serotinin delar i hjärnan iaf kan vara bra att jag nämner.
__________________
Senast redigerad av Dobelol 2017-12-29 kl. 00:38.
Citera
2017-12-29, 16:14
  #14
Medlem
Angående denna substans och IV. Så har någon tänkt testa IV detta gör det inte.
Gällande krokodil liknande som talats om tidigare så hör det ihop med IV bruk av denna. Alltså inget som kan drabba någon om man bombar det.
Substansen löser sig väldigt dåligt i vätskor och på så vis kan det leda till blodstopp i kärlen och i värsta fall leda till amputering. Så som sagt, försök inte skjuta det.
Citera
2017-12-29, 16:24
  #15
Medlem
FuGeeLalas avatar
Från wiki
Citat:
Tianeptine has been intravenously injected by drug users in Russia.[49][50] This method of administration reportedly causes an opioid-like effect and is sometimes used in an attempt to lessen opioid withdrawal symptoms.[49] Tianeptine tablets contain silica and do not dissolve completely. Often the solution is not filtered well thus particles in the injected fluid block capillaries, leading to thrombosis and then severe necrosis.
Tianeptine har en roll i krokodilepidemin i Ryssland. För allt i världen, håll er från att IV:a denna annars läser vi snart löpsedlar som "Krokodildrogen har kommit till Sverige".

edit; Dobelol hann före, men ju fler varningar desto bättre tänker jag.

edit2; Egentligen är det väl desomorfin som är synonymt med krokodil, men tror även mycket annat som t.ex. tianeptine hör till krokodilepidemin i.o.m. liknande symptom.
__________________
Senast redigerad av FuGeeLala 2017-12-29 kl. 16:37.
Citera
2017-12-29, 17:14
  #16
Medlem
Flusons avatar
Väntar med spänning på fler rapporter, denna opiat verkar onekligen lovande.
Citera
2017-12-29, 17:19
  #17
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Väntar med spänning på fler rapporter, denna opiat verkar onekligen lovande.
Tycker tråden ligger fel, bör ligga under Hallucinogener då den påminner betydligt mer om 3-meo-x och andra liknande dissociativa. Det dissociativa är mer påtagligt än den opioda verkan enligt mig, men nu har jag endast hunnit testa den nasalt. Kan tänka mig att ruset ter sig en aning mer annorlunda vid de olika RoA's.

edit: Ojdå, disregard allt ovanför detta. Fick för mig att jag var i 3-ho-pcp tråden. My bad.
Sen är det ingen renodlad opiat om jag förstått det rätt, men visst ska den agera som μ-opioid agonist.
Den ingår i drogklassen TCA. (<- klickbar wikipedialänk)
__________________
Senast redigerad av FuGeeLala 2017-12-29 kl. 17:38.
Citera
2017-12-29, 17:54
  #18
Medlem
Det är antidepp medicin, dock påverkar den inte serotonin på samma sätt som vanliga "SSRI" gör.
Den påverkar även opoid receptorer.
Har jag turen med mig idag och får pengar som det var sagt så kommer jag hämta ut mitt nu ikväll.
I värsta fall så kommer pengarna in imorgon och då kommer min rapport då ist.
Finns ett par poster på Bluelight lr drugsforum om det. Där såg jag en användare som iaf sa att det kändes som oxycontin för han, men utan att göra en trött/seg.
Då gällde det doser runt 80-100mg om jag inte minns helt fel.
Håller tummarna för att jag nu får stålarna ikväll. Har inga roliga substanser hemma så något vore ju kul att ta hem.
Var snabb leverans av CS iaf, 3dagar nu efter jule tid, helt acceptabelt.
Den här verkar släppa loss både Dopamin.Serotinin och Nodrenalin iaf , det sista kanske jag misstar mig om. Men dopamin/serotinin är klart att den släpper loss iaf.
Bjuder på 2 länkar till dom rapporter jag talat om : https://drugs-forum.com/threads/tian...al-use.202645/
https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=104880
__________________
Senast redigerad av Dobelol 2017-12-29 kl. 17:58.
Citera
2017-12-30, 02:28
  #19
Medlem
RapLifes avatar
Tyvärr så är denna substans totalt värdelös om man är ute efter opioideffekt. Lägg ett par extra hundra och köp fentanylspray. Tycker man om att få någon som helst effekt av droger så är der värt risken, som inte är speciellt extrem om man sprayar försiktigt och inte trycker i sig massa annat, t.ex benso.
Citera
2017-12-31, 08:30
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Tyvärr så är denna substans totalt värdelös om man är ute efter opioideffekt. Lägg ett par extra hundra och köp fentanylspray. Tycker man om att få någon som helst effekt av droger så är der värt risken, som inte är speciellt extrem om man sprayar försiktigt och inte trycker i sig massa annat, t.ex benso.

Nej tack RC fentanyler kommer leda till döden för RC marknaden. Tänker inte sponsra några idioter som massdödar folk och tar marknaden ned till botten.
Citera
2017-12-31, 17:49
  #21
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Nej tack RC fentanyler kommer leda till döden för RC marknaden. Tänker inte sponsra några idioter som massdödar folk och tar marknaden ned till botten.

Denna handel kommer att tillåtas blomstra ett bra tag till, nu när makten insett hur lätt det är att ta kål på dissidenter som går lite för långt över gränsen, hävda naturliga dödsorsaker och vägra obduktion.

Det är ju betydligt enklare medel för agenter att hantera och använda för politiska mord, till skillnad från olika radioaktiva ämnen och gifter.

Att de dessutom är såpass nya innebär ju att de kan missas även av NFC om de kollar ifall martyren hade något i sig.
__________________
Senast redigerad av nils.flygel 2017-12-31 kl. 17:53.
Citera
2018-01-02, 10:12
  #22
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Denna handel kommer att tillåtas blomstra ett bra tag till, nu när makten insett hur lätt det är att ta kål på dissidenter som går lite för långt över gränsen, hävda naturliga dödsorsaker och vägra obduktion.

Det är ju betydligt enklare medel för agenter att hantera och använda för politiska mord, till skillnad från olika radioaktiva ämnen och gifter.

Att de dessutom är såpass nya innebär ju att de kan missas även av NFC om de kollar ifall martyren hade något i sig.

Agenter, politiska mord.. Foliehatt på? Nä du, tror inte det du skriver stämmer för fem öre.
Handeln kommer snörpas åt så fort det går, jag tror att vi sakteliga går nog en lagstiftning likt den i USA ("analogue act" har jag för mig den heter) som gör det omöjligt att lagligt kränga RC´s.
Citera
2018-01-02, 10:33
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Agenter, politiska mord.. Foliehatt på? Nä du, tror inte det du skriver stämmer för fem öre.
Handeln kommer snörpas åt så fort det går, jag tror att vi sakteliga går nog en lagstiftning likt den i USA ("analogue act" har jag för mig den heter) som gör det omöjligt att lagligt kränga RC´s.

Ja han har allt sin foliehatt på. Och ja det stämmer att USA har en analog act som tekniskt sätt gör alla droger illegala om dom på något vis liknar redan klassade klass A och klass B droger. Som tur var är inte allt för många i regeringen för en sån lag just nu. Det har vart snack om det iaf, men antagligen kommer vi få det till slut vi med. Samma lag har ju England också nu.
Citera
2018-01-02, 19:38
  #24
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Denna handel kommer att tillåtas blomstra ett bra tag till, nu när makten insett hur lätt det är att ta kål på dissidenter som går lite för långt över gränsen, hävda naturliga dödsorsaker och vägra obduktion.

Det är ju betydligt enklare medel för agenter att hantera och använda för politiska mord, till skillnad från olika radioaktiva ämnen och gifter.

Att de dessutom är såpass nya innebär ju att de kan missas även av NFC om de kollar ifall martyren hade något i sig.
Ja, självklart kommer regeringen inte jobba för att stänga en marknad som dödar många unga människor som aldrig skulle testa nåt starkare än weed och sprit, bara för att kunna döda "dissidenter"... Heroin fungerar lika bra för ett politiskt mord som rc-droger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback