Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-13, 06:51
  #25
Avstängd
bitamin-CEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Ja gör det, men räkna med provokationer i långa rader....
De kommer med stolthet berätta om alla snygga killar, dem som är större, snyggare
än snyggast själv, alla de vill ligga med, dina kompisar som är snyggare än dig osv.
Var så lugn. Du kommer få allt!

Brudar är man inte kompis med som man. Aldrig....
Det du ska göra är att skita i dem. Är du snygg blir det jobbigt för dem när de inte får
någon uppmärksamhet av dig. De kommer istället försöka vara i vägen
tex för dig eller råka vara vid kaffeautomaten samtidigt och liksom få dig att se dem.
De älskar makt och gör allt för att få den.
Om de börjar prata om andra killar så skulle jag börjat prata om fitnessbrudar och hur mycket jag tänder på dem.
Hur skulle det gått måntro?

Ibland känner jag mig socialt inkompetent bland människor jag inte känner, men om jag tänker på att jag ska bete mig som om de vore gamla vänner eller polare så verkar tjejer göra närmanden ibland. Kanske man har spelat "spelet" omedvetet?
Citera
2017-12-16, 14:34
  #26
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Om de börjar prata om andra killar så skulle jag börjat prata om fitnessbrudar och hur mycket jag tänder på dem.
Hur skulle det gått måntro?

Ibland känner jag mig socialt inkompetent bland människor jag inte känner, men om jag tänker på att jag ska bete mig som om de vore gamla vänner eller polare så verkar tjejer göra närmanden ibland. Kanske man har spelat "spelet" omedvetet?

Alltså om en tjej börjar prata om andra killar så vänder du pannkakan rätt i nyllet på dem.
Säg: -Sätt på han som fan tills han inte kan gå. Eller säg på ett snällare sätt: -Ta med han hem
och ha det trevligt med han. Sen byter du samtalsämne.
Eller ännu bättre, ragga på hennes kompis, om hon har en sådan med,
annars kan du limma på andra brudar så hon ser det.
Jag lovar, det kommer att svida i kistan på henne.
Det visar att hon trots allt inte är så viktig för dig...

Men surra på om ditten och datten, ha lite roliga grejer att säga. Hon kanske går,
men när hon gör det så är det för att hon inte rår på dig. Och kanske var det också
grejen för kvällen, att få trycka ner någon kille i skorna, och på så sätt få växa.

Men det är ju också det som blir sporten, att fälla krokben på en attack!? Aj aj...
Psykar hon dig blir det skitjobbigt för henne när du är värre själv.

Men du framstår som ett skapligt projekt i hennes ögon om du är någon hon inte
kan ge sig på.

Om du uppträder som en kompis så har du tagit bort hotet som triggar deras försvar,
därav att du kanske känner att det blir lite mer tillmötesgående.

Men då kommer också provokationerna...

Självförtroende, säker blick, och en säker röst. Rak kroppshållning.
Sånt syns...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback