Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-08, 20:24
  #1
Medlem
Det är ingen tvekan om saken att SD är ett judisk vänlig parti och många av deras företrädare inom själva partiet är av judisk påbrå. Jag skulle på rak arm säga att mer än hälften av väljarna är också av judisk påbrå, med detta har jag dragit slutsatser utifrån SDares stånd till judar samt staten israel både på Flashback och Samnytt.se, senaste kan ni själva dra slutsatser utifrån Samnytts.se artiklar om att USA erkänd Jerusalem som huvudstad, man bara tänker varför av alla nyheter skulle en sådan sida som är invandrarkritisk skulle ha nytta av ha en sån artikel om de inte vet att mer än hälften av deras väljare är av judisk påbrå och det kan man se med blotta ögat på kommentarfältet i de artiklarna.

Nog om det så är det inte tvekan eller konspirationsteori om att SD har infiltrerats av judar, såldes fakta. Jag själv har röstat på SD i förra valet men tvekar att rösta på de om de inte tar avstånd från jude dyrkandet.

Frågan är egentligen om judarna har misslyckats med ta över makten genom 7klövern men istället vill ta över makten över Sverige genom SD?
Citera
2017-12-08, 20:37
  #2
Medlem
Mot islam
Citera
2017-12-08, 20:57
  #3
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Jag skulle på rak arm säga att mer än hälften av väljarna är också av judisk påbrå

Där har du självfallet HELT fel. SD fick 13% i senaste valet och de med judiskt påbrå i Sverige är möjligen 1-2% av totala befolkningen. Sen är jag inte alls säker på att en majoritet av de med "judiskt påbrå" alls röstar på SD. Judiskt påbrå brukar generellt vara samma som liberal vilket i Sverige innebär L (tidigare FP) och möjligen C i dess nuvarande form.

Att SD shillar för Israel är väl av två orsaker:

1. SD har muslimer som främsta bevis för hur dysfunktionell massinvandring är, och muslimer ses som an antites till judar i Israel/Palestina analogin.

2. SD vill tvätta bort sin historia som antisemiter (vilken är sann och delas med bland annat S - och vilken det egentligen fanns skäl för - men det får man ju inte säga numera) så de shillar för Israel för att försöka bli mer "anständiga" i gemene mans ögon.

Jag som SD-väljare har förståelse för detta. Men jag tror ändå det är en så kallad "dead-end". Judiska influenser i Sverige kommer alltid vara emot nationalstaten och nationalism. Att försöka gulla sig in med dem är inte realistiskt.

Vad vi behöver är ett SD, eller annat nationalistiskt parti, som sätter Sverige och svenskar främst i alla lägen, och som förhåller sig pragmatiskt och avvikande till vad olika klaner av semiter kommer fram till nere i mellanöstern.
Citera
2017-12-08, 21:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Jag skulle på rak arm säga att mer än hälften av väljarna är också av judisk påbrå
Det har jag svårt att tro. Sverigedemokraterna fick 12.86% av de 6231573 giltiga rösterna i riksdagsvalet 2014, vilket skulle innebära att minst 800.000 människor i Sverige har judiskt påbrå.
Citera
2017-12-08, 21:08
  #5
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Frågan är egentligen om judarna har misslyckats med ta över makten genom 7klövern men istället vill ta över makten över Sverige genom SD?

Det kan jag definitivt svara NEJ på. För det första så är "judarnas makt" i Sverige gravt överdriven av de som tror på judisk makt teorier. Och att "de" skulle försöka främja SD för sina egna syften är nog en konsprations-konspiration-teori utöver det vanliga.
Citera
2017-12-08, 21:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Det har jag svårt att tro. Sverigedemokraterna fick 12.86% av de 6231573 giltiga rösterna i riksdagsvalet 2014, vilket skulle innebära att minst 800.000 människor i Sverige har judiskt påbrå.

Du vet väl om att det finns krypto-judar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback