Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-08, 17:57
  #1
Medlem
Blir inte ni jävligt trötta när ni spelar CS:GO? När jag har spelat det i kanske 3-5 timmar så har jag verkligen ingen energi kvar, tar kanske 6 timmar för mig att återhämta mig från spelandet, blir helt slut... Ganska otroligt att man kan bli så av ett spel så här i äldre dagar eller hur?

Blir ni också så trötta av CS:GO?
Citera
2017-12-08, 17:59
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Därav all energidryck
Citera
2017-12-08, 18:02
  #3
Medlem
ReiseReises avatar
1. Du koncentrerar dig väldigt intensivt med både hjärna och sinnen under flera timmar.

2. Du börjar bli gammal.
Citera
2017-12-08, 18:05
  #4
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Ja, mitt gäng orkar 2-3 games innan vi börjar spela som förståndshandikappade silvers, halvsover och tittar på en vägg när man håller en sajt. Spännande att bli gammal, en match för att komma in i det sen klarar man 2 riktiga innan allt faller och folk blir sega. Kaffe och mat och lite serier under kvällen så kanske man klarar en match till.

Inget konstigt, hajpade 17-20 åringar är på en helt annan energi nivå samt har oftast ett större driv, vi 'gubbar' vill väl mest ha kul med varandra.
Citera
2017-12-08, 18:16
  #5
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
1. Du koncentrerar dig väldigt intensivt med både hjärna och sinnen under flera timmar.

2. Du börjar bli gammal.

Tror detta börjar stämma på mig.. orkar sällan mer än 1-2tim i sträck, om jag inte dricker en väldig massa energy dricka kanske man orkar 1timme extra.
Citera
2017-12-08, 18:52
  #6
Medlem
TheGreenHulkens avatar
Klart man blir trött av MM. Public kan man spela en hel kväll utan problem, lite bira och något gott sen är det bara att köra. På Swedish Oldtimers såklart
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback