Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-08, 17:30
  #1
Medlem
glorups avatar
Hej

Jag har en bakercysta i mitt högra knä. Jag har läst runt lite på nätet och fått blandade recensioner. Så jag vet inte riktigt hur man bekämpar såna här problem. i januari är det en företagscup jag vill delta i med mitt jobb så jag ska försöka göra allt jag kan för att vara med där. Jag tränar på gym 3 gånger i veckan, följer övningarna jag fått av sjukgymnast. Jag cyklar till jobbet.

jag har läst att när cystan spräcks så ska man känna att det rinner från knät. vill man att det ska ske eller vill man ¨rehaba bort den¨ ?

jag vill också veta ifall jag kan gå all in på företagscupen och hoppas på att cystan spräcks eller om jag ska ta det säkra före det osäkra och träna bort den istället ?
Citera
2017-12-11, 18:25
  #2
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Hej

Jag har en bakercysta i mitt högra knä.

De brukar precis som du skriver gå tillbaka av sig själva. Vad är det för sport?, fotboll?
Citera
2017-12-11, 22:59
  #3
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ha4kioskvaltareJ
De brukar precis som du skriver gå tillbaka av sig själva. Vad är det för sport?, fotboll?

tack så mycket för svar! det är en innebandy turnering. jag inbillar mig att om jag är försiktig men gör benövningar så går det fortare bort ?
Citera
2017-12-12, 14:41
  #4
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
tack så mycket för svar! det är en innebandy turnering. jag inbillar mig att om jag är försiktig men gör benövningar så går det fortare bort ?

Har tvyärr inga kunskaper på hur man snabbare ska bli kvitt den. Linda knäet vid träning är det jag själv spontat skulle ha kört på men sedan om det påskyndar vet jag ej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback