Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-10, 16:13
  #25
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Du måste Kanske äga en bil?
Vete 17 annars
Det har jag gjort lika lång tid som jag haft körkort och långa tider mer än en bil samtidigt. Vi Bilägare är ingen gratistidning och inget man får automatiskt bara för att man har körkort eller bil utan man måste prenumerera som på vilken tidning som helst. Det är möjligt att man får den som medlemsförmån om man är med i någon förening. OK-medlemmar har rabatt på prenumerationen men den ingår inte i medlemskapet.

Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Sorry här är svenska listan!
1. Volkswagen Golf, 22 084

2. Volvo V90/S90/V70/XC70, 21 321

3. Volvo S/V60, 16 755

4. Volvo XC60, 16 266

5. Volkswagen Passat, 15 716

6. Volvo V40N, 12 691

7. Toyota Auris, 7 423

8. Volkswagen Polo, 7 091

9. Kia Cee'd, 6 778
Har inte de testats i Vi Bilägare då?
__________________
Senast redigerad av skunkjobb 2017-12-10 kl. 16:33.
Citera
2017-12-10, 18:15
  #26
Medlem
mjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det har jag gjort lika lång tid som jag haft körkort och långa tider mer än en bil samtidigt. Vi Bilägare är ingen gratistidning och inget man får automatiskt bara för att man har körkort eller bil utan man måste prenumerera som på vilken tidning som helst. Det är möjligt att man får den som medlemsförmån om man är med i någon förening. OK-medlemmar har rabatt på prenumerationen men den ingår inte i medlemskapet.

Har inte de testats i Vi Bilägare då?
just Nissan q har dom en långbils test på men sista åren har dom inte gjort nåt test mot dom andra suvarna,

Jag är medlem i ok och därför får jag nog tidningen gratis!
Citera
2017-12-10, 20:00
  #27
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
just Nissan q har dom en långbils test på men sista åren har dom inte gjort nåt test mot dom andra suvarna,

Jag är medlem i ok och därför får jag nog tidningen gratis!
Jag förstår inte vad du klagar på. Var specifik, visa med siffror om det går och skriv tydligt.
Citera
2017-12-12, 00:19
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Den dag du tar körkort och köper en bil så kommer du märka att du får den automatiskt i brevlådan!

Jag har körkort sedan 1989 men däremot ingen bil. Räcker gott med SL-kort. Bara krångel med bil i stan.

Däremot har min pappa en bil och han hade Vi Bilägare under 80-talet men när den blev mer och mer mossig under 90-talet tyckte han inte den var värd pengarna och sade upp prenumerationen, så det är ingen tidning som kommer automatiskt bara för att man har en bil.
__________________
Senast redigerad av sportisen 2017-12-12 kl. 00:22.
Citera
2019-01-11, 14:21
  #29
Medlem
Hur fasen läser man artiklar?
Ser bara bilder och kommentarer
http://www.vibilagare.se/test/begbil...opel-astra-695

En kommentar
"Det finns andra bilmärken än de från Tyskland och Japan. Bara ett litet tips till redaktionen..."

edit texten kom fram när jag valde google cached version
__________________
Senast redigerad av falurouge 2019-01-11 kl. 14:33.
Citera
2019-01-13, 21:38
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Jag har körkort sedan 1989 men däremot ingen bil. Räcker gott med SL-kort. Bara krångel med bil i stan.

Däremot har min pappa en bil och han hade Vi Bilägare under 80-talet men när den blev mer och mer mossig under 90-talet tyckte han inte den var värd pengarna och sade upp prenumerationen, så det är ingen tidning som kommer automatiskt bara för att man har en bil.

Nej, det verkar vara något missförstånd. Däremot får man rabatt på prenumerationen om man är medlem i OK (men det kanske också är mossigt)
Citera
2019-01-13, 21:49
  #31
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Det är alltid Bmw Audi o Volkswagen som testas 99% hela tiden

Eller bmw audi volvo.

Jag vill se mer av Toyota och Kia o volvo
Citera
2019-01-14, 09:41
  #32
Medlem
OhemulHemuls avatar
Vi bilägare och Motor har dom roligaste insändarsidorna i bilsverige. Bara en massa gubbar som heter Ove och som skriver hatinsändare om att den nyinköpta Opeln minsann drar en hel deciliter mer än vad som anges i instruktionsboken och att han därför vill att tidningen tvingar Opel att betala kompensation eller att den nya Volvon har en massa nya onödiga funktioner som inte finns i hans gamla Volvo som därför är jättemycket bättre än den nya. Fantastiskt underhållningsvärde
Citera
2019-03-12, 16:30
  #33
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Vad har hänt med deras hemsida? Har de lagt ner den eller blivit hackade?

http://www.vibilagare.se/
Citera
2019-03-12, 18:19
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
Vad har hänt med deras hemsida? Har de lagt ner den eller blivit hackade?

http://www.vibilagare.se/

Den fungerade igår när jag kollade forumet där.
Citera
2019-03-13, 07:05
  #35
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Den fungerade igår när jag kollade forumet där.

Man dirigerades om till en sida på OK Förlaget där det stod att sidan inte kunde hittas, men nu är deras hemsida uppe igen. Jag blev lite orolig bara.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback