Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-12, 17:45
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Märkligt läge i MW nu med en mästare i Whitaker som är en nivå över övriga.Det finns ingen i MW som har en chans mot honom.

Lite tidigt att säga faktiskt. Han har aldrig försvarat sitt bälte och han vann bältet genom en 3x 48-47 match (dvs jämnt)
Citera
2018-02-12, 23:51
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Ja det är trist. Det blir ett infekterat avslut hur det än blir, i.o.m. de legala ärendena mellan UFC och Hunt.
Dessutom har han nyligen sagt att han inte kommer/vill avsluta karriären i UFC. Tror han har en eller två matcher kvar på sitt nuvarande kontrakt. Efter dem vill han bli släppt och gå några sista matcher på annat håll, har han sagt. Har alltid gillat Hunt som fan, men jag vet inte om jag vill se honom fightas så länge till som 5-6 matcher som det kan handla om isåfall. Han legendariska karriär har redan innehållit mer våld mot huvudet än vad kan vara hälsosamt för flera livstider...
Men jag kommer såklart att titta. Hade gärna sett att han får något motstånd han bör kunna slå och lägger av efter det. Ska han fightas i någon mindre organisation senare lär det väl finnas såna matcher där också iofs, om han håller själv.
Vill dock inte sticka under stol med att han var väldigt nära att få iväg Blaydes i första ronden här,
hade han lyckats med det hade man nog inte suttit här och diskuterat på det här viset. Små marginaler.

Håller med dig i allt!
Citera
2018-02-13, 15:22
  #39
Medlem
Lacerdas avatar
Rockhold, stackaren tycks ha drabbats av samma problem som Arlovski, glaskäke!
Citera
2018-02-13, 19:37
  #40
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Rockhold, stackaren tycks ha drabbats av samma problem som Arlovski, glaskäke!

Många är snabba att dra "glaskäke-kortet". Kan du utveckla lite mer varför du gör det i detta fallet?
Citera
2018-02-15, 04:41
  #41
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Många är snabba att dra "glaskäke-kortet". Kan du utveckla lite mer varför du gör det i detta fallet?
Slaget såg ut att ta vid sidan av pannan, inte riktigt vid tinningen och han åkte ner. Slaget såg ut att vara knappt 75% av full potens. Därför tror jag att han har glaskäke problemet nu.
Citera
2018-02-15, 22:08
  #42
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Slaget såg ut att ta vid sidan av pannan, inte riktigt vid tinningen och han åkte ner. Slaget såg ut att vara knappt 75% av full potens. Därför tror jag att han har glaskäke problemet nu.

Rockholds haka kanske inte är gjord av stål men hans problem är för många hål i sitt försvar, han garderar sig för dåligt. Rockhold blir träffad av en bomb som han dessutom inte ser komma, ett slag som hade fått vem som helst att åka i backen.
Citera
2018-02-15, 22:19
  #43
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Israel Adesanya gjorde sin debut i UFC. Bara en tidsfråga tills han blir ett stort namn, där har vi en blivande stjärna.
Citera
2018-02-16, 15:33
  #44
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Israel Adesanya gjorde sin debut i UFC. Bara en tidsfråga tills han blir ett stort namn, där har vi en blivande stjärna.
Surt att han är en late bloomer (inom ufc), 28 bast. Men visst i några år lär han kicka ass.
Citera
2018-02-17, 06:49
  #45
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Surt att han är en late bloomer (inom ufc), 28 bast. Men visst i några år lär han kicka ass.

Fast hur bra brukar det gå när de tar unga direkt in i UFC? Sage är väl ett bra exempel, går ju inte som en räls. Tror att det är bra att de får köra i mindre divisioner först
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback