Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-12-09, 12:54
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Du vet inte vad du pratar om, Crystal Meth må vara dyrare men metaamfetamin har standardpris som bra amfetamin har.

Dock vill de inte marknadsföra det som metamafetamin då vakneheten är en helt annan. På bra tjo kan man ändå sova efter en stund, det kan man inte på meta...

Meta är en extra molekyl, ingenting annat.

Och meth är en helt annan typ av drog. Amfetamin blir man bara pigg av men det här var helt annorlunda. Upplevelsen av omgivningen var helt annorlunda och det kändes drömlikt med hallisar med extremt paranoida inslag. Finns säkert något fint ord för det😊
Citera
2017-12-09, 15:33
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Och meth är en helt annan typ av drog. Amfetamin blir man bara pigg av men det här var helt annorlunda. Upplevelsen av omgivningen var helt annorlunda och det kändes drömlikt med hallisar med extremt paranoida inslag. Finns säkert något fint ord för det😊

Sömnbristen är antagligen varför det kändes "drömlikt".

Metamolekylen gör att det påverkar det serotinasystemet med liksom MDMA, därför nog euforikänslan kom med.
Citera
2017-12-09, 15:36
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Sömnbristen är antagligen varför det kändes "drömlikt".

Metamolekylen gör att det påverkar det serotinasystemet med liksom MDMA, därför nog euforikänslan kom med.

Mja varit trött förut på annat men inte haft den där känslan. Gissar att det är påverkan på det serotina systemet som skapade den känslan precis som du säger
Citera
2017-12-09, 19:29
  #28
Medlem
olikafargers avatar
Förstår om du inte vill kanske outa precis det landet du var i. Men du kan väl hinta för att ge en bild av var någonstans i världen du var?

Tex 3 länder. Argentina/Brasilen/Chile, Kambodja/Thailand/Vietnam. Albanien, Bosninen, Serbien.
Rada upp dom i bokstavsordning.
Citera
2017-12-09, 19:55
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Förstår om du inte vill kanske outa precis det landet du var i. Men du kan väl hinta för att ge en bild av var någonstans i världen du var?

Tex 3 länder. Argentina/Brasilen/Chile, Kambodja/Thailand/Vietnam. Albanien, Bosninen, Serbien.
Rada upp dom i bokstavsordning.

Du har PM
Citera
2017-12-10, 02:42
  #30
Medlem
svampssons avatar
jag hann inte klart första stycket innan jag börjar utbrista skratt. Första raden in i andra stycket gapskrattar jag. OK nu ska jag fortsätta läsa
Citera
2017-12-10, 04:02
  #31
Medlem
Lodarleifs avatar
Fan roligaste rapporten jag läst på länge, men ATn lät vidrig
Citera
2017-12-10, 12:49
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Tack!
Vill inte skriva öppet av rädsla att outa mig. Det är ett extremt korrupt land iallafall. Kan skicka det i PM om du är nyfiken.

Som grädde på moset blev jag testad för droger på flygplatsen påväg hem med en sån där grej de sveper på kläder och handflator samt i väskan. Då var man fan inte kaxig.
Sjukt rolig rapport. Va ju nästan som en komedifilm där allt blir helt tokfel Men vad hade hänt om dem hittat små spår av droger på era kläder på flygplatsen? Så länge ni inte smugglar borde de väl va lungt. Dock jobbigt missa planet och bli förhörd men ändå.
Och angående landet, var det i Mellanamerika eller nånstans i Europa?

Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
Fan roligaste rapporten jag läst på länge, men ATn lät vidrig
Ush ja, man borde visa skolbarn sådana här berättelser så dem håller sig borta från droger!
Citera
2017-12-10, 20:31
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sjukt rolig rapport. Va ju nästan som en komedifilm där allt blir helt tokfel Men vad hade hänt om dem hittat små spår av droger på era kläder på flygplatsen? Så länge ni inte smugglar borde de väl va lungt. Dock jobbigt missa planet och bli förhörd men ändå.
Och angående landet, var det i Mellanamerika eller nånstans i Europa?


Ush ja, man borde visa skolbarn sådana här berättelser så dem håller sig borta från droger!

Hahah tack, kul att du gillade den! Hade förmodligen bara blivit förhör och problem men i ett sånt där land vet man aldrig hur saker slutar... Hade nog kunnat bli enorma problem om man haft det kvar i pisset också. Ingen aning hur länge det är spårbart...

Landet har du på PM 😊
Citera
2017-12-10, 20:32
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
jag hann inte klart första stycket innan jag börjar utbrista skratt. Första raden in i andra stycket gapskrattar jag. OK nu ska jag fortsätta läsa

Hahaha tack, kul att du gillade den. Kanske öppnar upp mig och skriver fler rapporter i framtiden😊
Citera
2017-12-11, 18:18
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Hahah tack, kul att du gillade den! Hade förmodligen bara blivit förhör och problem men i ett sånt där land vet man aldrig hur saker slutar... Hade nog kunnat bli enorma problem om man haft det kvar i pisset också. Ingen aning hur länge det är spårbart...

Landet har du på PM 😊
Nä sant, man är inte så kaxig på en flygplats nånstans i världen
Citera
2017-12-13, 18:56
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Nä sant, man är inte så kaxig på en flygplats nånstans i världen

Haha, nej man är ju inte det 😅
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback