Citat:
Ursprungligen postat av
Ziver
Ja, jag kände igen mig mycket i din historia med. Fan vad svårt det var att skriva rapport, var en miljon känslor till och upplevelser som jag inte riktigt fick ut i ord.
Tack! Vi var där 7 dagar så var hög de första 3. Därefter var vi hemma de 2 nästkommande. Försökte släpa oss ut kväll nr 2 på ATn men fick såna sjuka panikångestattacker trots att vi var halvfulla att vi drog hem. Dag 3 solade vi någon timme innan vi gav upp och dagen efter åkte vi hem. Är fan inte den som gnäller men den ATn var verkligen helt sinnes. Det GICK inte att försöka kriga bort den.
Spontan fråga: kände du att ditt svett luktade skumt dagarna efter intag?
Är ni medelålders eller vad fan är problemet? Mer knark och sprit löser alla problem!!!
Disclaimer; Jag inser så klart nu, när jag är i medelåldern att det inte är sant, men det funkade för mig!
Citat:
Ursprungligen postat av
Arshy
Hur menar du? Meth är mycket dyrare och mer potent än vanligt tjack, så varför skulle säljarna vilja marknadsföra meth som tjack och inte tvärtom? Utbankat som fan?
För 10 år sedan kostade meta lika mycket som valigt amfetamin. Marknaden var då inte tillreckligt sofistikerad för separat prissättning. Det ka ske har ändrats med Darknet-shopparna? Bra i så fall.