Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-02-03, 02:52
  #49
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Jo jag tar Ritalin och shrooms lite då och då. Det är väl inte beroendeframkallande på samma sätt. Nej jag ”festknarkar” inte längre, med opiater är det slaveri.
Ok, Ritalin och Shrooms (vilken blandning men Thailand, och betydligt mycket bättre än Heroin!

Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Blev torsk på heroin första gången. Sen har jag tagit morfin och tramadol och haft avtändning och försökt sluta med båda. Om nån skulle ge mig en kanyl heroin nu skulle jag inte tveka. Alla opiater är väldigt lika tar allt jag kommer över. Försöker sluta med allt en gång för alla nu (min man har gett mig ultimatumet tar du det igen lämnar jag dig). Har försökt sluta förut men det har inte funkat lika bra. Går på tramadol 500-1000 mg nu och får ju inte trappa ned för mannen.
Ja Du beskrev det mycket bra. Även för mig som aldrig testat och aldrig kommer testa Heroin. Eller skjuta, sett många bli torsk på båda, just heroin och fixeringen vid injicera.
Om de kunde hade injicerat hashish, om du förstår hur jag menar. Hatar låta moralpolis men du beskriver ju de bäst. Slaveri. Och varför.

Tramadol 500-1000 mg för hålla dig borta från Heroin?
Betydligt bättre. Men hög dos, själv vågade jag aldrig överstiga gränsen på 400mg.

Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Beroende är en livslång kronisk sjukdom som ofta leder till återfall och livsfarliga överdoser. Är fett beroende av opiater och det har förstört mitt liv. Gör allt för att sluta och detta är mitt sista försök.
Ja, du får gärna uppdatera hur de går för dig, jag tror inte jag är ensam om hoppas de går bra för dig, tvärtom, bra beskrivet och hoppas du klarar det här!

EDIT:
Ojsan, såg de hänt saker så och Welcome Back to Scandinavia
Ha en plan för varenda jävla stad översvämmas med de där satans giftet som du bör hålla dig långt borta ifrån.
__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-02-03 kl. 02:55. Anledning: Welcome Home
Citera
2018-03-15, 19:30
  #50
Medlem
Heroin är livets goda skämt o sido. Heroin har jag en oerhörd respekt för
Citera
2018-03-18, 13:50
  #51
Medlem
Fattar inte hur ni vågar när folk blandar ut sliten med fentanyl?
Citera
2018-09-20, 20:54
  #52
Medlem
Faktumet att you are mixing english och swedish går mig på nerverna nått så in i hellvete.
Citera
2018-09-21, 10:00
  #53
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Fint skrivet.

Men håll dig borta från skiten, innan du vet ordet av det så sitter du med massa neger och får sprutor med horse och blir såld-.
Citera
2018-09-21, 20:56
  #54
Medlem
TrikkFukks avatar
Upp som en sol och ner som en pannkaka. En bra tripprapport börjar med stigande eufori, därefter följer bitter självrannsakan och slutligen en ångestladdad flygresa till detox. Det är inte för inte som man inte blir sugen på horse.
Citera
2018-09-26, 15:17
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Ja du har rätt. Kommer vara död inom ett år. Omg noddar så hårt kan knappt skriva.

Det du säger om att lämna Thailand vilket är junkie heaven. Mina föräldrar bokade ett flyg till Sverige ska in på detox och sluten beroende behandling. Är så beroende att det är totalt omöjligt att klara själv. Är fett hög nu igen trots att jag var 100% motiverad att sluta i förrgår. Så sluten avdelning detox, orkar inte ännu en brutal CT... Ska kämpa för livet.

Skrämmande läsning detta om man följer dina inlägg i den här tråden. Hur mår du nu? Lever du?
Citera
2018-10-08, 12:41
  #56
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Skrämmande läsning detta om man följer dina inlägg i den här tråden. Hur mår du nu? Lever du?


Undrar också hur det går för ts?
Citera
2018-10-08, 14:07
  #57
Medlem
Är lite sugen på att prova på heroin bara en gång. Dock för feg och detta är ju nästan ett skräckexempel. Hoppas ni mår bättre nu.
Citera
2018-10-17, 16:05
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Är lite sugen på att prova på heroin bara en gång. Dock för feg och detta är ju nästan ett skräckexempel. Hoppas ni mår bättre nu.

Bra att någon tar varning av vad som berättats i tråden. Prova absolut inte!
Citera
2019-04-08, 07:49
  #59
Medlem
Indos avatar
Aahhh jag minns första gången, Heroin Intravenöst 🤤 Fy Satan va underbart 😍❤️

IND👁
Citera
2019-04-08, 17:12
  #60
Medlem
SvampDamp.s avatar
Jag tycker människor borde ha mer respekt för heroinet och opiater överlag. Hatar det knarksläktet då jag som 15-åring bevittnade min 14-åriga polare överdosa på fem kartor tramadol. Det var fan heller en vacker syn när kramperna kom att slutas av inåtrullande ögon och fraggma. En annan tjej på 16 dog också, dock såg jag inte detta med egna ögon. Ursäkta språket men till er som vill pilla med nålen IV: ni är dumma i huvudet. Såframt ni inte är beroende av skiten, börja för fan inte!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback