Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-07, 00:53
  #1
Medlem
Hej gott folk!

Efter 2-års nykterhet så kom ett återfall och min livskamrat och kärlek sa hej.
Det var två månader sen och jag har brukat droger sedan dess, skattepengarna på firman är borta, skitit i allt och mycket mer. jag är djupt nere i sorg, skam.... oförklarligt.
Jag har gjort bort mig själv igen som vanligt och jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att rycka upp mig den här gången.

Nåväl jag älskar att resa men jag kan inte vara kvar här med mitt tyngre kriminella umgänge som jag egentligen avslutade för två år sedan.

Hjälp mig! Jag sak resa senast söndag! helst imorgon, sitter och kollar flyg för fullt men jag vet inte vart jag ska.

Jag har 52000kr på kontot.
Jag kommer åka själv, och vill vara borta minst en månad.
Vart ska jag? hjälp mig!

Jätte tacksam för svar...
Citera
2017-12-07, 01:47
  #2
Medlem
franges avatar
Säffle.
Citera
2017-12-07, 01:51
  #3
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Säffle.

Tjavafan!
Ser man som jag Säffle som en metafor för att göra en inre resa inom sig själv i landet där man lever så är det ett fullkomligt briljant förslag.

TS, resa bort fixar inte ett djävla dugg men en resa inombords med en satans massa problemformuleringar och ett ”ta tag i problemet förhållningssätt” kommer att gynna dig satan så mycket bättre.

Lycka till med din inre resa TS!
Citera
2017-12-07, 02:49
  #4
Medlem
Tack för svar!
Jag vet en resa löser inte mina problem. men jag vill vara ifred och få tid att tänka och andas.

Bokade precis Kambodja, Phnom Penh.

På fredag 16:45. Åker hem den 2-Januari.

Spännande att fira jul och nyår "ensam". (såklart hittar jag nog trevligt folk att umgås med)
Citera
2017-12-07, 06:42
  #5
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag beställde en resa till Iran igår.
Dra dit!
Citera
2017-12-07, 08:48
  #6
Medlem
BDnrjs avatar
You will definitely meet people. I traveled for 7 years and I’m never lonely. Also a good thing about traveling is that you can talk to people about the mistakes you made and people will not judge. And if they judge or know your secrets you may never meet them again.
Citera
2017-12-07, 09:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Tack för svar!
Jag vet en resa löser inte mina problem. men jag vill vara ifred och få tid att tänka och andas.

Bokade precis Kambodja, Phnom Penh.

På fredag 16:45. Åker hem den 2-Januari.

Spännande att fira jul och nyår "ensam". (såklart hittar jag nog trevligt folk att umgås med)

Där lär ditt missbruk öka på. En resa bort från Sverige och dina allmänna problem löser inte din situation.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2896663

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback