Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-12-07, 19:21
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Ja de nazisterna som talar om rasblandning behöver du inte bry dig om, de hörs bara här på FB. I verkligheten skulle de bli överlyckliga om de träffade en trevlig tjej av en annan "ras".


👍👍
Citera
2017-12-07, 19:24
  #50
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Ja de nazisterna som talar om rasblandning behöver du inte bry dig om, de hörs bara här på FB. I verkligheten skulle de bli överlyckliga om de träffade en trevlig tjej av en annan "ras".
Om de existerade så varför inte.
Citera
2017-12-07, 20:34
  #51
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HigherAim
Skulle väl slängt in KK i mixen, det är definitivt ett alternativ. De jag har haft har varit okej, men de kan lätt bli lite konstigt av olika anledningar.
Horor går bra så länge man skyddar sig, det är extremt effektivt, man får de man vill och slipper jidder.
Kan rekommendera att testa det några gånger.
Man märker om tjejen är under klar ekonomisk press, då har de hänt att jag gett henne pengar och bara snackat.
Finns många som verkar tycka om det som man kan ha jävligt roligt med!

Men ja, viktigt med skydd såklart, även vid bj's och liknande.

En av mina bästa vänner är faktiskt en före detta hora, hon är kanske den enda kvinnan i världen, bortsett från Marie Curie och ett fåtal kvinnliga författare som jag beundrar djupt, för hon gjorde det hon var tvungen att göra för att överleva och mata hennes barn, idag driver hon en livsmedelsbutik med framgång och alla hennes barn studerar, i ett land där det som kallas socialt trygghetsnät, inte alls existerar, till skillnad från Sverige.

Med det sagt är det inte sjukdomarna som avskräcker, man kan få könssjukdomar av i princip vilken typ av kvinna som helst. Däremot blir jag fascinerad, attraherad, avstött och äcklad på samma gång av horor, det är faktiskt en riktigt skum blandning känslor och jag har ingen aning om varför jag känner så, en smärre form av hora-madonna komplex månne, oavsett så är det inget alternativ för mig även om jag känner att det hade varit en bra kontemporär lösning i övrigt.
Citera
2017-12-10, 18:50
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
En av mina bästa vänner är faktiskt en före detta hora, hon är kanske den enda kvinnan i världen, bortsett från Marie Curie och ett fåtal kvinnliga författare som jag beundrar djupt, för hon gjorde det hon var tvungen att göra för att överleva och mata hennes barn, idag driver hon en livsmedelsbutik med framgång och alla hennes barn studerar, i ett land där det som kallas socialt trygghetsnät, inte alls existerar, till skillnad från Sverige.

Med det sagt är det inte sjukdomarna som avskräcker, man kan få könssjukdomar av i princip vilken typ av kvinna som helst. Däremot blir jag fascinerad, attraherad, avstött och äcklad på samma gång av horor, det är faktiskt en riktigt skum blandning känslor och jag har ingen aning om varför jag känner så, en smärre form av hora-madonna komplex månne, oavsett så är det inget alternativ för mig även om jag känner att det hade varit en bra kontemporär lösning i övrigt.
Intressant att du beundrar få kvinnor, jag känner själv likadant. De är väldigt svåra att hitta IRL.
De som jag beundrar rent intellektuellt ska vara Ada Lovelace och Ayn Rand.
Sen finns det en och annan skön brud med schysst stil, dom är ofta musiker, t.ex så gillar Azealia Bankz starkt.

Åkte faktiskt och träffade min gamla KK som bor i en annan stad över helgen. Hade planer att gå till horor, men struntade i det.
Det var riktigt trevligt, det är nog egentligen att föredra framför prostituerade, det är inte speciellt kul med stressen att man ska göra sitt på 30 - 60 minuter och sedan dra vidare.
Kan vara en jävla upplevelse däremot att kunna välja precis det man vill ha, utseendemässigt.
Prostituerade som helt klart "gör sitt jobb, har tråkigt, vill egentligen inte" är ju inte att föredra i de flesta fallen, fast man stöter faktiskt förvånansvärt ofta på horor som på riktigt verkar åtrå en, skulle säga 25 %(säkert stor del av dessa som är bra skådespelare såklart), 50 % som är neutrala och 25 % som "verkar less".

Men känner att det är dags att hitta en kvinna man kan bygga en framtid med nu. Frågan är ju bara vart man kan hitta dessa i Sverige?
Citera
2017-12-13, 14:40
  #53
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Tycker alla svenska män skall testa en tjej från Asien och en från Mellanöstern bara för att se hur jävla gött man kan ha det som man. Kommer man precis från en kravmaskin till Svenska och träffar en utländsk tjej som aldrig skulle gnälla på dig för typ disken så går man aldrig tillbaka till svenska tjejer igen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback