Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-06, 22:23
  #1
Medlem
Många svenska killar Klagar på att de är tröttnat på bleka o tråkiga svenska tjejer och tycker att utländska tjejer är mer intressanta!
Så finns det lika mycket killar som tycker att de vita män borde inte smutsa ner av utländskkvinnor! Och att deras status kommer att falla ner feån himeln till helvette. Att deras ras borde inte blandat med annan färg eller vad är f för nånting! Att alla utländskvinnor vill bara bosätta sig i Sverige genom att använda svenska män.

Vad vill ni egentligen?

Finns det nån For Gods sake har nån positivt kommentar om utländstjejer som befinner sig i Sverige och som står på egna fötter, har utbilding o jobbar o även snäll o snygg? ( gäller inte de som fött eller uppvuxit i Sverige)
Citera
2017-12-06, 22:29
  #2
Medlem
Tycker nationalitet/etnicitet är orelevant, dock attityd ,personlighet behöver vara tilltalande
Citera
2017-12-06, 22:32
  #3
Medlem
Klownfaces avatar
Sen finns det vi som enbart är fullständigt ointresserade av utländska tjejer (förutom när det gäller ENBART knull), skulle gissa att vi är majoriteten.. Sen har jag ingen aning om vad du hänger med för killar som vill ha utländska, kan lova dig att de flesta svenska killar dras till vita kvinnor när det gäller förhållande, barn osv
Citera
2017-12-06, 22:32
  #4
Medlem
Du snackar nog om de svenska MGTOW killarna, killarna som inte får till det. Alltså sanningen är den att de vill egentligen ha en svensk/vit brud mer än något annat men de har byggt upp det här föraktet och stereotypen bara att dagens kvinnor i väst är si och så m.m genom att använda österländska utländska kvinnor i sina argument att de är bättre för att på något dumt vänster hoppas på att svenskor ska ändra på sig och bli mer villiga.
Citera
2017-12-06, 22:36
  #5
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Du snackar nog om de svenska MGTOW killarna, killarna som inte får till det. Alltså sanningen är den att de vill egentligen ha en svensk/vit brud mer än något annat men de har byggt upp det här föraktet och stereotypen bara att dagens kvinnor i väst är si och så m.m genom att använda österländska utländska kvinnor i sina argument att de är bättre för att på något dumt vänster hoppas på att svenskor ska ändra på sig och bli mer villiga.
Riktiga MGTOW vet att AWALT.
Citera
2017-12-06, 22:37
  #6
Medlem
enkeltulipans avatar
Detta är åsikter som ofta förs fram i vissa forum på Flashback.
Det representerar inte vad de flesta män i Sverige tycker och tänker.
Citera
2017-12-06, 22:47
  #7
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NarcissitSurvivor
Många svenska killar Klagar på att de är tröttnat på bleka o tråkiga svenska tjejer och tycker att utländska tjejer är mer intressanta!
Så finns det lika mycket killar som tycker att de vita män borde inte smutsa ner av utländskkvinnor! Och att deras status kommer att falla ner feån himeln till helvette. Att deras ras borde inte blandat med annan färg eller vad är f för nånting! Att alla utländskvinnor vill bara bosätta sig i Sverige genom att använda svenska män.

Vad vill ni egentligen?

Finns det nån For Gods sake har nån positivt kommentar om utländstjejer som befinner sig i Sverige och som står på egna fötter, har utbilding o jobbar o även snäll o snygg? ( gäller inte de som fött eller uppvuxit i Sverige)

Jag tror få killar bryr sig om ras och så, det är bara alla nazister här på FB. Sedan kanske vissa nationaliteter har dåligt rykte? Att Thailändskor skulle ha jobbat i horbarer innan de kom till Sverige? Annars tror jag inte det är så viktigt. För mig som tjej skulle jag tycka kulturen har betydelse, en man från ett västerländskt land skulle det kanske vara lättare att leva med än en man från en mer annorlunda kultur. Men jag vet inte om män tänker så. Sedan kanske killar tyckte utländska tjejer var exotiska förut men nu är det väl väldigt vanligt?
Citera
2017-12-06, 23:03
  #8
Avstängd
eminent-dietists avatar
Alla har väl preferenser, jag bryr mig inte om vad andra gör. Om en person inte vill hybridisera med en utländsk tjej så är det väl dennes ensak?

Frågan är varför TS är så bitter över det här? Blir gon dissad av svenska män på löpande band? Vi har faktiskt en viss standard även om man inte kan tro det ibland.

Rannsaka dig själv ts och sluta gnäll på andras preferenser.
Citera
2017-12-06, 23:04
  #9
Medlem
Juliusdreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapersnake
Tycker nationalitet/etnicitet är orelevant, dock attityd ,personlighet behöver vara tilltalande

I helvete heller, det är högst relevant med den demografiska fördelningen vi har idag i Sverige. Jag har inga problem med att det kommer hit en kontrollerad mängd folk från länder som holland, danmark, tyskland,
finland, norge, österrike som vill bosätta sig här.

Jag kan däremot inte acceptera att vi fortsätter att permanent ta hit folk från afrika, mellanöstern, sydamerika, det räcker även med thaifruar och liknande. Det är en helt annan sak om folk från dessa regioner vill komma hit för att sköta sig och jobba under en period för att sedan återvända hem.

Jag anser även att det är icke önskvärt att blanda upp med andra folkgrupper. Där har du mina åsikter kring frågan.
Citera
2017-12-06, 23:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Sen finns det vi som enbart är fullständigt ointresserade av utländska tjejer (förutom när det gäller ENBART knull), skulle gissa att vi är majoriteten.. Sen har jag ingen aning om vad du hänger med för killar som vill ha utländska, kan lova dig att de flesta svenska killar dras till vita kvinnor när det gäller förhållande, barn osv

Bra att veta! Vill inte heller bli en Slave för en vita man. Bli nedtryckt av dem/ni. Det kanske är bättre att alla håller sin egen ras!
Citera
2017-12-06, 23:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Du snackar nog om de svenska MGTOW killarna, killarna som inte får till det. Alltså sanningen är den att de vill egentligen ha en svensk/vit brud mer än något annat men de har byggt upp det här föraktet och stereotypen bara att dagens kvinnor i väst är si och så m.m genom att använda österländska utländska kvinnor i sina argument att de är bättre för att på något dumt vänster hoppas på att svenskor ska ändra på sig och bli mer villiga.

Starka o självständiga svenska kvinnor blir inte lurad av det antar jag.
Citera
2017-12-06, 23:19
  #12
Medlem
Juliusdreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NarcissitSurvivor
Bra att veta! Vill inte heller bli en Slave för en vita man. Bli nedtryckt av dem/ni. Det kanske är bättre att alla håller sin egen ras!

Grattis! Nu är du på rätt spår. Ännu bättre vore det om alla höll sig i sina egna hemländer eller i alla fall i närområdet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback