Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-11-21, 19:07
  #13
Medlem
Lobbaaans avatar
Kul och dräggit ställe, varit där en gång med två kollegor varav den ena blev utkastad för hans ben var som två kokta spagettis så han for ju omkring som en flipperkula på dansgolvet till karaoken och den andra åkte ut för han skulle upp på scenen och dansa med karaokegubben i 80-tals kavaj.

Men fan, det var en kul kväll jag skulle nog rekommendera att man går dit en helg och super till det lite och skrattar åt eländet som pågår där inne. Alla som jobbade i baren var araber förresten, och den typiske matgästen var Lasse 60 år med ölkagge, blommig skjorta och ful thaibrud.
Citera
2019-11-23, 18:31
  #14
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Kul och dräggit ställe, varit där en gång med två kollegor varav den ena blev utkastad för hans ben var som två kokta spagettis så han for ju omkring som en flipperkula på dansgolvet till karaoken och den andra åkte ut för han skulle upp på scenen och dansa med karaokegubben i 80-tals kavaj.

Men fan, det var en kul kväll jag skulle nog rekommendera att man går dit en helg och super till det lite och skrattar åt eländet som pågår där inne. Alla som jobbade i baren var araber förresten, och den typiske matgästen var Lasse 60 år med ölkagge, blommig skjorta och ful thaibrud.

Skönt lågvattenmärke att lyckas bli utslängd från ett ställe som unisont beskrivs som superdräggigt och thai trasch..!!! Starkt.

Citera
2019-11-25, 18:30
  #15
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Skönt lågvattenmärke att lyckas bli utslängd från ett ställe som unisont beskrivs som superdräggigt och thai trasch..!!! Starkt.


Det var ett par år sedan men jag har för mig att målsättningen för kvällen var att bli så odräglig och full det bara gick. Jag spydde som en gris i rabatterna utanför porten när jag kom hem. Somnade med kläderna på som stank thaimat så var tvungen att ringa och fråga kompisarna om vi hade jobbat i köket eller något där igår, men det hade vi inte
Citera
2020-03-11, 19:59
  #16
Medlem
Flashback i min skalle.
Var länge sen jag var på detta ställe, >5 år sen, det var ju lite glatt då. Kanske ska ge det ett försök till helgen.

Finns black jack bordet kvar eller är det bara jack vegas nu ?
Citera
2021-06-23, 16:13
  #17
Medlem
Gammal tråd men fortfarande intressant med ställen där det rör sig damer som vill ha lite roligt för kvällen! Är det detta stället som gäller för en singelbesökare på affärsbesök i storstan? Eller finns det andra ställen ni rekommenderar?
Citera
2021-06-23, 18:06
  #18
Medlem
Andersdamaans avatar
Finns gott om tjejer med alternativ inställning till sexarbete där. Maten är riktigt hyfsad faktiskt, men klientelet är väl inte det roligaste alla gånger! Många överåriga snuskgubbar, förorts-WT:n modell Ronny & Conny samt en hel del mellanöstniska gangster-wannabes som leker hallickar!
Citera
2021-06-23, 21:59
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Finns gott om tjejer med alternativ inställning till sexarbete där. Maten är riktigt hyfsad faktiskt, men klientelet är väl inte det roligaste alla gånger! Många överåriga snuskgubbar, förorts-WT:n modell Ronny & Conny samt en hel del mellanöstniska gangster-wannabes som leker hallickar!
Vad innebär förorts- WT:n? Låter inte lockande med minigangsters, finns det andra ställen inne i stan?
Citera
2021-06-23, 22:33
  #20
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molinpatrik
Vad innebär förorts- WT:n? Låter inte lockande med minigangsters, finns det andra ställen inne i stan?
Typ sådana här fyrar: http://effektstudion.se/?p=506&lang=sv
Är det främst fnask som du är ute efter så är väl nästan varenda thaimassageställe en förtäckt bordell? Är det främst käk som du är ute efter så kan jag rekommendera "Farang" på Tulegatan! Mycket bra mat där!

Är det party som du är ute efter dock så är nog Tiger bäst ändå, iaf om man skall hålla sig inom den thailändska sfären. Gangstergrabbarna håller sig på sin egen kant för det mesta, så det föreligger ingen hotfull stämning inne i klubben.
Citera
2022-09-24, 16:28
  #21
Medlem
Under dom gyllene åren då forumet Sexwork blomstrade som bäst var det en del som skrev där att dom jagade betaldamer på restaurang Tigern på Hornsgatan.
Nån som vet hur läget är på den fronten nu?
Citera
2022-10-16, 22:51
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Under dom gyllene åren då forumet Sexwork blomstrade som bäst var det en del som skrev där att dom jagade betaldamer på restaurang Tigern på Hornsgatan.
Nån som vet hur läget är på den fronten nu?

Blev det ett besök på tigern? I så fall hur var det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback