Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-06, 19:49
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Den var rätt bra, hip-hop, Bob Marley o vanlig musik är allmänt dåligt för hjärtat. Mobilerna är fulla med gift!

Tacka vet jag Sufisterna; https://www.youtube.com/watch?v=GflERixWj6g

Hiphop, bob marley och röka gräs som han bl.a. pratar om är inte allmänt dåligt för hjärtat. Mobiler däremot kan jag hålla med om till viss del.
Citera
2017-12-06, 20:18
  #26
Medlem
Kobolds avatar
Då får de väl skapa sitt lilla hip-hop-kalifat. Så länge de inte bryter några lagas så får alla leka vilken fånig klubb de vill.
Citera
2018-02-10, 18:47
  #27
Medlem
Som den där äckliga araben Kahlifa som gjord den alldeles utomordentligt dåliga sommarplågan "helt seriöst". Som enbart har negresser, mulatter eller svenska brudar som dansar i hans videos. Undra varför han inte har arabiska brudar med. Äckligaste jag sett och folk accepterar det hej vilt.

En lönnfet arab som glider omkring i tofflor, plastsmycken och tror han är cool. Hur i helvete kan det få genomslag?! Namnet dessutom borde fanimej förbjudas.
Citera
2018-02-11, 19:27
  #28
Medlem
Trolltestets avatar
Äh, gangsta-rappare kommer i alla former och färger numera och gemensamt för dem alla är att de på ett eller annat sätt relaterar till grov kriminalitet, dör unga samt är oförmögna att attrahera alla över 30.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback