Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-06, 13:14
  #1
Medlem
moohs avatar
När man surfar runt på diverse porrsajter, ser man ofta reklam-banners för online porr-spel, exempelvis vrfuckdolls.com och liknande. Dessa spel skall vara "beroendeframkallande" och naturligtvis "helt gratis".

När man klickar på länkar till dessa spel/sajter kommer man till sidor där man börjar konfigurera sin karaktär direkt - välj hårfärg, bröststorlek etc. Man får också svara på frågor som "godkänner du att spela ett spel med extremt hård porr". Men det slutar alltid med att man kommer till en sida där det står något i stil med "Du kommer ifrån [landet X]. Enligt lag måste personer i [landet X] verifiera sin ålder. Ange kreditkortsinfo (vi kommer inte dra några pengar)"

Är dessa spel "på riktigt" eller är det bara scam och fusk? Har någon här testat?
Citera
2017-12-06, 13:15
  #2
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
När man surfar runt på diverse porrsajter, ser man ofta reklam-banners för online porr-spel, exempelvis vrfuckdolls.com och liknande. Dessa spel skall vara "beroendeframkallande" och naturligtvis "helt gratis".

När man klickar på länkar till dessa spel/sajter kommer man till sidor där man börjar konfigurera sin karaktär direkt - välj hårfärg, bröststorlek etc. Man får också svara på frågor som "godkänner du att spela ett spel med extremt hård porr". Men det slutar alltid med att man kommer till en sida där det står något i stil med "Du kommer ifrån [landet X]. Enligt lag måste personer i [landet X] verifiera sin ålder. Ange kreditkortsinfo (vi kommer inte dra några pengar)"

Är dessa spel "på riktigt" eller är det bara scam och fusk? Har någon här testat?

Förmodligen oseriösa. Som yngre kom man ju in på Mujaffas BMW.. Men, av ren nyfikenhet, hur sorglig är du som människa som vill/tänkt/undrar spela ett sånt spel?
Citera
2017-12-06, 13:19
  #3
Medlem
Majaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Förmodligen oseriösa. Som yngre kom man ju in på Mujaffas BMW.. Men, av ren nyfikenhet, hur sorglig är du som människa som vill/tänkt/undrar spela ett sånt spel?
Inte såhär sorglig iallafall: (FB) Diazepam + alkohol + oxy + kokain + kodein + folköl + cocillana

TS: Man bekräftar rimligtvis någons ålder genom att ta en titt på legitimationen. Eller för att omformulera mig: Din fråga är huruvida spelet är seriöst eller inte. Då frågar jag, vad är mest seriöst, att kolla ålder via legitimation eller kolla ålder via betalkortuppgifter?

Spelet vill givetvis att du ska skriva in uppgifterna och missa att någonstans på sajten så står det i mycket små bokstäver att du går med på stt betala, blablabla.
Citera
2017-12-06, 13:19
  #4
Medlem
Vad är nöjet med att spela?

Hur som, så skulle jag aldrig lämna mitt kreditkortsnummer. För att verifiera min ålder? Varför då. På de flesta porrsidor är det som regel bara att klicka att man är över 18 för att få tillgång.
Citera
2017-12-06, 13:20
  #5
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Inte såhär sorglig iallafall: (FB) Diazepam + alkohol + oxy + kokain + kodein + folköl + cocillana

TS: Man bekräftar rimligtvis någons ålder genom att ta en titt på legitimationen. Eller för att omformulera mig: Din fråga är huruvida spelet är seriöst eller inte. Då frågar jag, vad är mest seriöst, att kolla ålder via legitimation eller kolla ålder via betalkortuppgifter?

Spelet vill givetvis att du ska skriva in uppgifterna och missa att någonstans på sajten så står det i mycket små bokstäver att du går med på stt betala, blablabla.

Då har vi definitivt olika syner på välbehag.

EDIT: (FB) Kan en man lära sig sexuell uthållighet med en sexleksak?

you're one to talk.. peace
Citera
2017-12-06, 13:21
  #6
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
När man surfar runt på diverse porrsajter, ser man ofta reklam-banners för online porr-spel, exempelvis vrfuckdolls.com och liknande. Dessa spel skall vara "beroendeframkallande" och naturligtvis "helt gratis".

När man klickar på länkar till dessa spel/sajter kommer man till sidor där man börjar konfigurera sin karaktär direkt - välj hårfärg, bröststorlek etc. Man får också svara på frågor som "godkänner du att spela ett spel med extremt hård porr". Men det slutar alltid med att man kommer till en sida där det står något i stil med "Du kommer ifrån [landet X]. Enligt lag måste personer i [landet X] verifiera sin ålder. Ange kreditkortsinfo (vi kommer inte dra några pengar)"

Är dessa spel "på riktigt" eller är det bara scam och fusk? Har någon här testat?
Annars får du hålla till godo med "The Road Trip"

http://adult-sex-games.com/road-trip

Citera
2017-12-06, 13:22
  #7
Avstängd
56Kmodems avatar
Klart det är legit.

Häromdagen tryckte jag på "Jessie 3 km från dig" la in mina kortuppgifter sen kom hon 20 min senare!
Citera
2017-12-06, 13:34
  #8
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Förmodligen oseriösa. Som yngre kom man ju in på Mujaffas BMW.. Men, av ren nyfikenhet, hur sorglig är du som människa som vill/tänkt/undrar spela ett sånt spel?

För att stilla din nyfikenhet, är svaret att jag är nyfiken och av ren nyfikenhet vill se hur dessa spel ser ut, alternativt av ren nyfikenhet vill veta om de är äkta spel eller om det bara är scam. I min nyfikenhet har jag upptäckt och upplevt mänger av saker. Dock har min nyfikenhet aldrig visat mig ner i knark-träsket, tack och lov, för det... DET vore ju verkligen sorgligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Inte såhär sorglig iallafall: (FB) Diazepam + alkohol + oxy + kokain + kodein + folköl + cocillana

TS: Man bekräftar rimligtvis någons ålder genom att ta en titt på legitimationen. Eller för att omformulera mig: Din fråga är huruvida spelet är seriöst eller inte. Då frågar jag, vad är mest seriöst, att kolla ålder via legitimation eller kolla ålder via betalkortuppgifter?

Där blev någon ägd... Men ja, min fråga var kanske lite tokigt ställd. Eller snarare, den bestod av flera frågor i en, antar jag.

Om jag expanderar den ursprungliga frågan, så:
1) finns det spel där bakom över huvudtaget?
2) ser de lika bra ut som reklamen visar?
3) har någon här ens provat spel som dessa?
__________________
Senast redigerad av mooh 2017-12-06 kl. 13:38. Anledning: Felstavning
Citera
2017-12-06, 16:09
  #9
Medlem
Helsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
Klart det är legit.

Häromdagen tryckte jag på "Jessie 3 km från dig" la in mina kortuppgifter sen kom hon 20 min senare!
Samma för mig, jävlar vad kåt hon var! Blev en riktigt skön trekant med henne och den nigerianska princessa som lät mig ärva hennes fars förmögenhet.

Så som svar på TS fråga: Man ska alltid skriva i sina kreditkortuppgifter när tillfälle bjuds, det lärde jag mig av min präst och helare Peter Popoff. Kör hårt!
Citera
2017-12-06, 16:36
  #10
Avstängd
56Kmodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsnurrig
Samma för mig, jävlar vad kåt hon var! Blev en riktigt skön trekant med henne och den nigerianska princessa som lät mig ärva hennes fars förmögenhet.

Så som svar på TS fråga: Man ska alltid skriva i sina kreditkortuppgifter när tillfälle bjuds, det lärde jag mig av min präst och helare Peter Popoff. Kör hårt!


Den där jävla niggern ska du inte lita på hon lovade mig detsamma 1967.
Citera
2017-12-06, 16:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
Den där jävla niggern ska du inte lita på hon lovade mig detsamma 1967.
men hallå, hon är ju ett sladdbarn fattar du väl, hon kan lova sånt eftersom hon bytt pappa.
Citera
2017-12-06, 17:05
  #12
Avstängd
56Kmodems avatar
Sladdbarn?
__________________
Senast redigerad av 56Kmodem 2017-12-06 kl. 17:35.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback