Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-01-15, 13:30
  #37
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Eller så är det du som har dåliga kontakter?

Jag springer inte runt hos skumma invandrare och köper "femmor" för 600, det är ett jävla överpris och så länge alla brukare accepterar det så kommer priset bara öka.

Fem gram röka ska inte kosta mer än 400 kr, oavsett kvalité.

Min kontakt är 60+ och säljer bara till folk han litar på. Det är en mycket speciell person och jag förväntar mig inte att alla kan köpa röka för 350 kr men det kan jag, punkt slut.

Låter härligt, men precis som du påpekar - alla har inte tillgång till sådana kranar. Standard på gatan är alltsomofta 600 för en schyst 5a, något jag inte betalar men jag vet att polare i andra städer som köper konstant för det priset...
Citera
2018-01-15, 13:37
  #38
Medlem
ruttenfimps avatar
Nu har jag trappat ner med rökat väldigt mycket men annars brukar jag köpa på mig ca 20-50g i taget beroende på pris. Betalar max 75kr grammet om det är över 10g, annars går man på en nitlott. Och jag köper helst inte under 10.

Standard kan man få till väldigt hyggliga priser om man har bra gubbar. 45-60kr g

Halvor och femmor betalar jag fullpris för men då är det för man har ont om pengar o inte kan köpa på sig mer för stunden men då ska det fan vara bra oxå!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback