Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-05, 12:49
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Agget kommer nog från att du föreslår en rätt så kraftig kur samtidigt som du påstår att det är en "snäll" kur, samt att du inte verkar ha speciellt mycket kunskap. Jag tror du underskattar steroiderna lite och jag är övertygad om att du kommer få riktigt bra resultat på bara halva dosen. 80 mg orala i 50 dagar, eller t o m 60-70 dagar som du nämnde, är inte en snäll kur.

Om jag nu skulle säga åt dig att låta bli vet ju både du och jag att det inte kommer bli så, så om du nu verkligen vill köra en kur så är det vettigt att köra en 40/50 kur med nolvadex-only som PCT. Dubbel dos ger inte dubbelt så bra resultat. Och du vet knappt hur du reagerar så det är inte alls en bra idé att hoppa på monsterdoser.

ALA kan du skita i, tribulus också. Helt värdelöst. Och tycker du nu att doserna känns löjligt så säger jag såhär; TESTA det här först så kan du höja doserna sen. Och jag upprepar det jag skrev tidigare, alla de som preppar som råkat ut för tråkiga biverkningar, de skriver såklart aldrig om det. Alla rapporter kommer bara från folk som inte råkat ut för biverkningar.

Hmm jo kikat runt lite mer, 40 eller 60 verkar vara mer poppis, 40 om det är första gången man testar tbol och 60 om det gick bra med 40 första gången, skippar nog 80 pga det. Sparar pengar också på att dra ner dosen och bara köra nolva så makes sense det. De flesta verkar dessutom köra 40/20/20, men sett lite snack att första dosen kan ligga på 80-160 och sedan gå ner till 40 och fortsätta som vanligt, åsikter på det?
Citera
2017-12-05, 13:03
  #14
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasRichRip
Hmm jo kikat runt lite mer, 40 eller 60 verkar vara mer poppis, 40 om det är första gången man testar tbol och 60 om det gick bra med 40 första gången, skippar nog 80 pga det. Sparar pengar också på att dra ner dosen och bara köra nolva så makes sense det. De flesta verkar dessutom köra 40/20/20, men sett lite snack att första dosen kan ligga på 80-160 och sedan gå ner till 40 och fortsätta som vanligt, åsikter på det?

Att fronta nolvadex kraftigt var "inne" för några år sedan, men nyare kunskap inom ämnet vitnar om att det är onödigt. Det blir bara en onödig belastning på kroppen då steady-state av PCT-preparat är ointressant. Så kör 40/20/20/20.

Det GÅR ju faktiskt kan köra en kompromiss på 50 mg, inget hindrar från att bryta en tablett i två delar då och då. Men som sagt, 40 mg rekommenderar jag, allra max 50. Finns ingen anledning att nosa på 60 mg i detta stadiet.

Not.
Vissa får biverkningar på små doser, medans andra bränner på hur lätt som helst på monsterdoser. Det är sååå fruktansvärt individuellt och hur man hanterar läget under kuren. Därför kan det gå RIKTIGT snett om du hoppar på en relativt hög dos och reagerar dåligt på det, för när vissa biverkningar fått fotfäste är det svårare att stoppa dom. Till exempel gynekomasti. Det är liksom inte bara att sluta ta steroiderna så lägger det sig.
__________________
Senast redigerad av Fenjal888 2017-12-05 kl. 13:05.
Citera
2017-12-05, 13:12
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Att fronta nolvadex kraftigt var "inne" för några år sedan, men nyare kunskap inom ämnet vitnar om att det är onödigt. Det blir bara en onödig belastning på kroppen då steady-state av PCT-preparat är ointressant. Så kör 40/20/20/20.

Det GÅR ju faktiskt kan köra en kompromiss på 50 mg, inget hindrar från att bryta en tablett i två delar då och då. Men som sagt, 40 mg rekommenderar jag, allra max 50. Finns ingen anledning att nosa på 60 mg i detta stadiet.

Not.
Vissa får biverkningar på små doser, medans andra bränner på hur lätt som helst på monsterdoser. Det är sååå fruktansvärt individuellt och hur man hanterar läget under kuren. Därför kan det gå RIKTIGT snett om du hoppar på en relativt hög dos och reagerar dåligt på det, för när vissa biverkningar fått fotfäste är det svårare att stoppa dom. Till exempel gynekomasti. Det är liksom inte bara att sluta ta steroiderna så lägger det sig.

Okej tack så mycket då kör jag det upplägget med nolvan. Haha ja sant, just nu känns de som att 40mg är mest bekvämt och billigt så blir nog det, dock om det går bra kanske man testar 50 eller 60 nästa gång.
Citera
2017-12-05, 19:16
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasRichRip
Som sagt, någon aning måste jag ju ha eftersom denna kur är väldigt populär och gjorts med framgång hur många gånger som helst.

Aha så du har tillräckligt stå i men orkar ändå sitta på fb och hacka på folk som lägger upp trådar med frågor? Ser ditt namn dyka upp ofta och du är alltid offensiv och negativ, får lite "my way or the highway" attityd känsla av dig.

Nej vet inte vad kurmall är, bara sett hur andra lagt upp sina trådar och gjorde något liknande, ingen aning om att det var regler kring det hela, my bad ursäkta mig.

Har för mig jag såg en sån tråd jo men tänkte då att göra en egen så får jag fler visningar och mer hjälp med just mina frågor, om det inte hade varit okej tänkte jag att en moderator hade kunna ta bort min tråd och be mig göra den i just den nybörjartråden men det har inte skett så dem kan ju inte hålla med dig då.


bara för att du lyckats googla fram en populär kur visar inte hur mycket kunskap du har inom området, ditt påstående om detta påvisar bara hur lite du vet om vad du faktiskt ger dig in i..

du kan ha oddsen emot dig och svara dåligt på tboll, du kanske inte ens har tboll du kanske har fått dboll, hur bra koll har du på östrogena biverkningar? högt blod tryck... ditt hår kanske rasar av och btw har du passat på o kolla upp din lever innan du sätter igång med denna löjligt dumma kur? du har inte ett jävla shit planerat och strukturerat inte ens från första dag... absolut inte optimalt

det finns regler på dessa forum, läs igenom dem och återkom..

enda anledningen varför din tråd inte har tagits bort är för att ingen har rapporterat den... mod sitter inte och glor igenom varenda tråd som läggs upp fattar du väll?

jag hänger på flashback för det är är tro det eller ej ett fritids intress där jag lär mig saker, genom att spendera timmar av läsning... om du tror att jag sitter och spenderar min tid på flashback för att klanka ner på folk tror du fel men när människor får för sig dumma idéer så säger jag ifrån för jag vill inte att de ska göra illa sig själva, men skit samma då kör hårt och lycka till med kuren
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback